Defect poortje Hoorn Kersenboogerd

De grootste toegangspoort van de drie meest zuidelijke poortjes die toegang geven tot spoor 1 op Hoorn Kersenboogerd functioneert niet goed. Bij inchecken gaat alleen het linker deurtje open, waardoor je er met een fiets, rolstoel of kinderwagen niet doorheen kan!

Is nu al een weekje zo, hoop dat dit snel gefixt kan worden 🙂

Groetjes,
Thomas

13 reacties

Hallo Thomas_M, welkom op onze Community!

Goed dat je dit hier aankaart. Ik heb er direct een melding van gemaakt en hoop dat het snel is opgelost. Bedankt voor het melden!
Hij doet het weer, top!
Dat is fijn, bedankt dat je dit nog even laat weten 🙂
Hoi! Inmiddels is er een ander poortje met een andere storing op Hoorn Kersenboogerd. Dit keer is het bij de zuidelijke toegang van spoor 2, en dan het tweede poortje vanaf het spoor gezien. Als het goed is is dat poortje 6.2. Deze gaat helemaal niet meer open, en geeft alleen de melding 'bied een OV-chipkaart aan'. Ook na meerdere keren proberen en op verschillende dagen.

Hopelijk kan ook deze gefixt worden!

Groetjes
Thomas_M schreef:

Hoi! Inmiddels is er een ander poortje met een andere storing op Hoorn Kersenboogerd. Dit keer is het bij de zuidelijke toegang van spoor 2, en dan het tweede poortje vanaf het spoor gezien. Als het goed is is dat poortje 6.2. Deze gaat helemaal niet meer open, en geeft alleen de melding 'bied een OV-chipkaart aan'. Ook na meerdere keren proberen en op verschillende dagen.

Groetjes

Ik heb hem aangemeld en ze gaan deze opnieuw opstarten. Meestal lost dat het probleem op, laat je het weten als dat niet het geval is, @Thomas_M ?
Situatie is nog steeds hetzelfde, het lijkt erop alsof de ov-chipkaart scanner niet meer goed werkt? Hij blijft onophoudelijk 'probeer opnieuw' en 'biedt een ov-chipkaart aan' zeggen..
Dank voor de update Thomas_M. Ik ga dit opnieuw melden en vragen om een monteur langs te sturen.
Beste,

Ook is op station hoorn kersenboogerd een poortje dat een zeer hard geluid maakt bij het in-checken op spoor 2. Het betreft het poortje op spoor 2, tegen het spoor aan (meest rechter poortje bij het inchecken), aan de kant van de fietsenstalling.
Hallo NilsPetani,

Bedankt voor je bericht. Ik zal er een melding van maken, wellicht kan dit worden aangepast.
Hallo,

Ook een ander poortje doet het niet. Het gaat om het poortje bij de rolstoelingang bij spoor 1.
Het poortjenummer is 2.1

Bedankt Gerard, ik heb er direct een melding van gemaakt.
Thomas_M schreef:

Groetjes

Deze doet het inmiddels weer, bedankt!
Gerard_Kersenboogerd schreef:

Hallo,

Ook een ander poortje doet het niet. Het gaat om het poortje bij de rolstoelingang bij spoor 1.
Het poortjenummer is 2.1

Dit poortje doet het sinds gisteren ook weer!
Bedankt!

Reageer