beantwoord

Defect poortje melden Nijmegen tunnelweg

• 8 april 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Hallo NS,

Van de week (dinsdag) was ik onderweg naar huis vanaf station Nijmegen, en merkte dat maar 1 deur van het poortje in de tunnelweg open ging. Vanochtend (donderdag), leek alles weer te werken. Echter toen ik terug kwam, bleek dat het poortje niet bruikbaar was om het station uit te gaan. Uiteindelijk heeft iemand deze open gebeukt en daarna werkte hij weer, maar mij lijkt dat dit niet de bedoeling kan zijn. Mogelijk even een storingsmonteur langs sturen? Ik weet niet wat het nummer van het poortje is, maar het is de enige in de tunnelweg. 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 april 2021, 14:19

Goedemiddag KimLamper18. Vervelend om te lezen dat dit poortje zoveel problemen oplevert. Het is begrijpelijk dat het frustratie kan creëren als het niet naar behoren werkt, maar het is natuurlijk nooit de bedoeling om een poortje met grof geweld te openen. Dat zal een eventueel defect alleen maar verergeren.

Ik heb kunnen terugvinden dat er begin februari ook een melding is gemaakt van dit specifieke poortje, dus blijkbaar heeft het al langer kuren. Ik heb in ieder geval zojuist een nieuwe melding gemaakt, zodat er nogmaals naar gekeken kan worden. Hopelijk merk je snel verbetering.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag KimLamper18. Vervelend om te lezen dat dit poortje zoveel problemen oplevert. Het is begrijpelijk dat het frustratie kan creëren als het niet naar behoren werkt, maar het is natuurlijk nooit de bedoeling om een poortje met grof geweld te openen. Dat zal een eventueel defect alleen maar verergeren.

Ik heb kunnen terugvinden dat er begin februari ook een melding is gemaakt van dit specifieke poortje, dus blijkbaar heeft het al langer kuren. Ik heb in ieder geval zojuist een nieuwe melding gemaakt, zodat er nogmaals naar gekeken kan worden. Hopelijk merk je snel verbetering.

Reageer