beantwoord

Defect scherm, station Bilthoven, spoor 1

• 18 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 1
  • Reisadviseur**
  • 73 reacties

Beste NS,

Ik reis sinds enige regelmaat via station Bilthoven. Nu valt het mij op dat het reisinformatie scherm op spoor 1 defect is. Dit scherm, is volgens de sticker, al gemeld/defect sinds 04/06/2018 (zie bijlage voor foto’s en scherm nummer). Ik begrijp dat niet alles direct op voorraad is wat betreft electronica maar dit slaat alles en hikt tegen het lachelijke/vreemde aan.

Mjn ervaring is dat het behoorlijk irritant is om steeds voorbij dit scherm te moeten lopen, om te draaien om dan pas realtime informatie te verkrijgen.

Aub spoed zetten achter deze reparatie dan wel nieuwe scherm plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Ludi

icon

Beste antwoord door Jeroen 18 oktober 2019, 14:35

Scherm staat op de planning om 29-10-2019 gerepareerd te worden volgens planning ProRail.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1

Oei, dat scherm is al een hele poos defect! Waarschijnlijk is het defecte onderdeel niet leverbaar op dit moment.

Ik heb van jouw bericht een melding gemaakt. Zodra in een terugkoppeling ontvang lees je dat in dit topic. Bedankt voor het doorgeven, Ludi.

Badge

Scherm staat op de planning om 29-10-2019 gerepareerd te worden volgens planning ProRail.

Reputatie 1

Het is inmiddels 31-10-2019 en de scherm is nog niet gerepareerd! Best wel vreemd dat er na 1,5 jaar dit niet gemaakt kan worden. Ik snap dat Bilthoven een kleiner station is maar zelfs dan moet alles werken?

Reputatie 7
Badge +3

De datum van 29-10 geeft aan dat ProRail er toen naar gekeken heeft maar betekent niet dat het dan weer werkt. Vaak moeten er dan eerst onderdelen besteld gaan worden.

Reputatie 7
Badge

De datum van 29-10 geeft aan dat ProRail er toen naar gekeken heeft maar betekent niet dat het dan weer werkt. Vaak moeten er dan eerst onderdelen besteld gaan worden.

Wat is je bron waaruit je weet dat ProRail bij het scherm langs is geweest op 29-10 @Tamzin ?

@Jeroen Jeroen heeft gelijk dat was de datum waarop gepland stond dat dit scherm in Bilthoven gerepareerd zou worden. Helaas blijkt door een fout bij een aanvraag dat niet alles geregeld was voor de reparatie. Heb navraag gedaan bij ProRail over een nieuwe datum.

Reageer