beantwoord

Defecte check-in paal/poortje Hilversum media park

  • 6 november 2018
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

De paal op Hilversum media park, spoor 2, bij de snackbar, vertoont kuren.

Vaak lukt het niet om in te checken. Mijn kaart wordt wel prima geaccepteerd bij de poortjes in Hilversum en Amsterdam.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 6 november 2018, 11:30

Hallo Birgit JGWA en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat deze paal niet goed functioneert. Heb je voor mij wellicht ook nog het nummer van de paal? Dan kan ik melding maken van dit defect.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Birgit JGWA en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat deze paal niet goed functioneert. Heb je voor mij wellicht ook nog het nummer van de paal? Dan kan ik melding maken van dit defect.
Beste Jouke,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik ga de volgende keer kijken en dan koppel ik het terug.

Bedankt, Birgit
Het is paal C1
Dankjewel Birgit!

Ik heb je signaal doorgegeven aan onze technische desk met het verzoek de paal te laten nakijken door een monteur 🙂.

Reageer