beantwoord

Defecte deur

  • 10 October 2021
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Beste NS,

3 van de in- en uitgangsdeuren van station Rotterdam Lombardijen gaan niet open. Moest hierdoor omlopen, door de tunnel. Helaas de trein gemist. Maar eenmaal aan de andere kant stonden alle poortjes open en kon ik niet inchecken. 
 

Dus nu heb ik niet ingecheckt, maar waarschijnlijk kan ik zo ook niet uitchecken. Maar wat een groter probleem is dat er best wat mensen voor de dichte deuren staan…

 

 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 10 October 2021, 12:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Ik neem aan dat er een stroonstoring is. Hierdoor kunnen de deuren niet open en staan de poortjes du ook open.

Reputatie 1

Hey nthuynh. Welkom bij de NS Community! 

Ik heb een melding voor je doorgezet over de deuren en poortjes. Hier gaat naar gekeken worden. Voor de gemiste in en/of uitcheck kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan gecorrigeerd worden mits het niet te vaak gebeurt. Let er wel op dat het even kan duren voordat je gegevens verwerkt zijn. Als je een Flex product hebt raad ik je aan om minstens 2 dagen te wachten voordat je hiervoor contact opneemt. 

Reageer