beantwoord

Defecte incheckpaal station Heemstede-Aerdenhout

• 7 november 2019
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

De incheckpaal op perron 1 is vaak defect. Functioneert soms maar meestal niet. Gaat om de meest noordelijk gelegen paal naast de trap naar beneden.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 november 2019, 11:34

Dat betreft paaltje C8. Deze is vorige week aangemeld. Er zal iemand naar komen kijken.

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Jouko en welkom bij de NS Community,

Weet je toevallig of er C8 onder staat of dat het paaltje vaak zegt bied een OV-chipkaart aan terwijl hij rood knippert?

Dat laatste: hij zegt bied een OV-chipkaart aan en knippert rood en geeft geluidssignaal.

Dat betreft paaltje C8. Deze is vorige week aangemeld. Er zal iemand naar komen kijken.

Defect bestaat nu (na 18 dagen) nog steeds. Een enkele keer wordt een pas wel geaccepteerd, maar vaak/meestal niet. Bij uitchecken staan er daarom vaak lange rijen en neem ik de paal op perron 2 maar. Erg lastig!

Vreemd. Voor zover ik kan terugvinden is de paal momenteel gewoon functioneel. Ik zal er nog een bericht achteraan sturen.

Badge +3

Soms komt die melding (bied één ov-chipkaart aan) omdat er andere pasjes met een chip of een telefoon met NFC in de buurt zijn. Houd die dus minimaal een cm of 30 uit de buurt.

Reageer