beantwoord

Defecte incheckpaal station hvl

• 9 januari 2015
  • 7 reacties
  • 261 Bekeken

Een van de twee incheckpalen op spoor 1 van station Hoevelaken doet het niet. Ik weet niet waar ik dit kan melden. Kunnen jullie dit doorgeven?
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 januari 2015, 10:44

Connexxion is de vervoerder die op station Hoevelaken stopt, neem contact op met de klantenservice van Connexxion:
http://connexxion.nl/contact_met_klantenservice/123/
Bekijk origineel

7 reacties

Connexxion is de vervoerder die op station Hoevelaken stopt, neem contact op met de klantenservice van Connexxion:
http://connexxion.nl/contact_met_klantenservice/123/
Hallo HenkBoswijk, Zoals Dwarsligger al aangeeft kan je dit het beste even aangegeven bij de Connexxion, omdat het om een Connexxion station gaat. Groet, Marjan
Reputatie 1
Badge
BOOOOEEH!! Hadden jullie als gezamenlijke vervoerders niet zo leuk voor de staatssecretaresse afgesproken dat jullie niet meer mensen van kast naar muur gingen sturen? En weten jullie ongetwijfeld dat dgl. verzoeken van bedrijf tot (oud dochter)bedrijf veel zwaarder aankomen?
@brt: Ga jij ook bij de slager klagen over het brood van de bakker?

Slechte vergelijking, hij klaagt immers niet over het product dat de bakker heeft geleverd, maar over het betaalsysteem dat de bakker en de slager gezamenlijk hebben opgezet.
Hallo HenkBoswijk, Zoals Dwarsligger al aangeeft kan je dit het beste even aangegeven bij de Connexxion, omdat het om een Connexxion station gaat. Groet, Marjan
Dag Marjan, ik heb het inmiddels bij Connexxion gemeld. Bedankt

Slechte vergelijking, hij klaagt immers niet over het product dat de bakker heeft geleverd, maar over het betaalsysteem dat de bakker en de slager gezamenlijk hebben opgezet.

Het is zeker niet mijn bedoeling een flame war uit te lokken, maar met treinstations is de situatie wel ingewikkeld, vind ik. De stations zijn eigenlijk van ProRail, niet van de vervoerders. Maar toen ik een keer iets bij ProRail meldde, werd ik doorverwezen naar NS, omdat NS alle stations beheert, ook de stations die niet door NS bediend worden, zoals hvl. Anyway, de incheckpaal is natuurlijk wel van Connexxion, dus er is iets voor te zeggen dat de melding daar thuishoort. Groeten allemaal en bedankt voor jullie aandacht voor mijn kwestie.

Reageer