beantwoord

Defecte klok en glas in fietsenstalling op Station Zaandijk Zaanse Schans

• 31 juli 2019
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

Sinds enkele maanden loopt de klok bij het auto keerpunt (om passagiers op te halen en af te leveren) niet op tijd, de voor en achterzijde van de klok geven ook nog eens verschillende tijden aan. Verder ligt er al 10 dagen gebroken glas op verschillende plekken in de fietsenstalling waardoor deze maar voor de helft gebruikt wordt.
Bovenstaande is van toepassing op de kant van de sportvelden van het Station Zaandijk Zaanse Schans.
Enig idee wie dit kan verhelpen?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 31 juli 2019, 14:42

Goedemiddag MicheledePatron, welkom op de NS Community.

Vervelend dat de helft van de stalling niet gebruikt kan worden door al het glas en dat de klok niet goed loopt. Ik zal je melding doorzetten. Bedankt voor de genomen moeite!
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag MicheledePatron, welkom op de NS Community.

Vervelend dat de helft van de stalling niet gebruikt kan worden door al het glas en dat de klok niet goed loopt. Ik zal je melding doorzetten. Bedankt voor de genomen moeite!

Twee maanden verder, de klok is nog steeds defect (kant sportvelden). Als je aan komt fietsen weet je niet of je moet rennen of niet want hij geeft altijd 15:40 aan. Als het niet gemaakt kan worden haal hem dan weg, dit zorgt bij veel mensen voor onnodige verwarring.

Glas bij de fietsenstalling is gelukkig dus wel weg? Ik zal nog een melding doorzetten over de klok! Hopelijk wordt er snel iets aan gedaan!

En weer een maand verder en de klok is nog steeds defect. Nog steeds geen idee of je een sprint je moet trekken als je aankomt op je fiets.

Goedemorgen MicheledePatron.

Staat de klok nog steeds op 15:40? Ik zie dat de melding uit is gezet door Maxime NS maar dat er nog geen feedback beschikbaar is omtrent een oplossing hiervoor. Ik zal het defect nogmaals melden en hoop dat er spoedig een reparatie volgt. Excuses!

Ik heb zojuist terugkoppeling gekregen omtrent de defecte klok:

Het lijkt hier om een P&R klok te gaan. Deze valt onder het beheer van de gemeente dus ik wil je graag adviseren om dit kenbaar te maken bij gemeente Zaandijk, MicheledePatron

Reageer