beantwoord

Defecte lift / fietsgoot

• 16 juni 2015
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Beste NS, De deur van de lift op station Utrecht Centraal spoor 18/19 hapert. Verder bleef de lift op station Overvecht (Tuindorp zijde) vanochtend halverwege hangen waardoor ik mijn elektrische vouwfiets van de trap af moest sjouwen 😢 Kunt u alstublieft naar beide liften laten kijken?
Verder nog iets mbt de fietsgoten naast de trappen. Deze zijn te diep waardoor mijn vouwfiets klem komen te zitten. Het zou handiger zijn om een losse RVS goot op de traptreden te plaatsen. Daar past iedere fiets op. Graag ook meer mogelijkheden in m.n. de Intercity's om fietsen vast te zetten. De ruimte is vaak beperkt en er ontbreken de nodige bevestigingssystemen (paal/haak oid)
icon

Beste antwoord door Pe_pe 16 juni 2015, 15:18

Alleen voor het laatste punt bent u bij NS aan het juiste adres. ProRail gaat over de liften, trappen en roltrappen op de stations.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Lady65,

Welkom op het NS Serviceforum. Pe_pe geeft het correcte antwoord. Jouw klacht over het vervoeren van fietsen in de Intercity heb ik geregistreerd en doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling.
Alleen voor het laatste punt bent u bij NS aan het juiste adres. ProRail gaat over de liften, trappen en roltrappen op de stations.

Reageer