Defecte lift op station Maarssen

• 11 januari 2017
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Ik wil nog even klagen over wat mij en mijn moeder afgelopen zondag om 10:00 uur is overkomen. Mijn moeder die in een rolstoel zit omdat zij slecht te been is, wilden met de trein naar Utrecht. Bij het station konden wij de lift van buiten het station naar de traverse omhoog nemen. Op de traverse bleek de lift naar het perron defect. dus wij hebben noodgedwongen de auto moeten pakken. Maar wat nu als er iemand op het perron staat die slecht ter been is of met een kinderwagen staat? Zodra er een melding van een defect binnenkomt is het niet voldoende om er alleen een stickertje op te plakken. Zo'n defect moet gelijk verholpen worden. toen ik die avond weer op het station kwam was het defect overigens nog niet verholpen.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
T/m afgelopen zondag was het kerstvakantie en dan wordt er zelden iets gerepareerd. Zowel bij ProRail als bij de liftenfabrikant ligt dan bijna alles stil.
Reputatie 6
Badge
Wat vervelend voor je moeder, Warner. Maar als jullie toch samen wilden reizen, waarom heb je je moeder dan niet gewoon omhoog getild? Dit zag ik ooit ook een groepje mensen doen toen de lift kapot was.
@Tamzin. Dat is ook mooi. Dat zou ik eens moeten doen als applicatiebeheerder. Sorry het is kerstvakantie, wacht maar even.

@landrsthrn. Ik had dat ook wel willen doen, maar op zondag ochtend kan je een kanon afschieten op station Maarssen. En daar kwam ook bij dat zij eerder terug zou gaan uit Utrecht met mijn vrouw en ik dus op de terugweg niet had kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +3
@Tamzin. Dat is ook mooi. Dat zou ik eens moeten doen als applicatiebeheerder. Sorry het is kerstvakantie, wacht maar even.
In het bedrijfsleven is er een andere cultuur als bij de (semi-)overheid. Probeer maar eens bij de overheid iets geregeld te krijgen tijdens een van de vele schoolvakanties, veel succes ermee.
@Tamzin. Damn, laat ik nu net bij de overheid werken.:D
Haha nu jij weer Tamzin, maar wel erg vervelend zeg werner, ik ga er een melding van maken zodat deze zo snel mogelijk gemaakt kan worden.

Reageer