beantwoord

defecte lift station rotterdam zuid

• 12 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 239 Bekeken

Goedenavond, ik reis vaak vanuit Rotterdam zuid. Nu is het zo dat al vanaf 21 juli de lift naar spoor 2 het niet doet. Ik reis vaak met de kinderen en dus met kinderwagen en ben dus altijd afhankelijk van andere mensen. Het is geen druk station dus soms moet ik ook echt wachten tot er iemand langs komt waardoor ik mijn trein mis. Het is nu zelf zo erg dat ik maar voor de zekerheid een half uur eerder van huis ga terwijl ik er 5 min vandaan woon. Ik heb mijn klacht ook al via Facebook gemeld maar die geven aan dat het gemeld is en geen status weten/krijgen. Het lijkt mij niet dat het zo lang duurt voordat een lift gemaakt moet worden. 

Ik hoor graag wanneer het nu eindelijk opgelost is. 

Alvast bedankt! 

Anouska 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 20 augustus 2020, 17:39

Ja, excuses daarvoor. Ik heb gehoord dat er veel aan de lift moest gebeuren, maar deze is vandaag gemaakt. 

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Anouska, welkom op de NS Community. 

Erg vervelend dat je al zo'n tijd niet gebruik kan maken van de lift. Ik doe navraag voor je en wanneer ik meer weet laat ik het weten!

Hoi Maxime,

Ik heb nog steeds geen terug koppeling ontvangen.

Anouska

Ja, excuses daarvoor. Ik heb gehoord dat er veel aan de lift moest gebeuren, maar deze is vandaag gemaakt. 

Wat fijn! Dan kunnen we morgen weer zonder zorgen gaan reizen! Bedankt!

Goedemorgen, de lift doet het nog steeds niet hoor. Heb weer mijn trein moeten laten gaan en via blaak moeten reizen. Heel vervelend. Nu doet de lift naar de brug het ook niet. Die gaat beneden niet open maar boven wel. 

Anouska 

Ik ben er nog even achteraan gegaan en ik denk dat er gisteren een kleine miscommunicatie is geweest. Er zijn gisteren wel acties uitgevoerd om de liften weer in gebruik te kunnen nemen, maar helaas zijn deze nog niet afgerond. Naar verwachting zullen ze met enkele dagen weer in gebruik genomen kunnen worden.

Reageer