beantwoord

Defecte poorten Hoofddorp

• 14 november 2017
  • 7 reacties
  • 98 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hoe kan ik defecte poorten aanmelden? Er zijn nu twee, beide bij Polarisavenue.
icon

Beste antwoord door Loes 14 november 2017, 09:47

Als u toevallig weet welke code de poortjes hebben, kan men gericht repareren. Ik weet niet met welke letter de poortjes beginnen, de paaltjes beginnen met een C gevolgd door een cijfer, bv C1.
Bekijk origineel

7 reacties

Als u toevallig weet welke code de poortjes hebben, kan men gericht repareren. Ik weet niet met welke letter de poortjes beginnen, de paaltjes beginnen met een C gevolgd door een cijfer, bv C1.
Hallo Edita en welkom op het NS Forum!

Wat goed dat je dit door wil geven! Ik kan het inderdaad voor je doorzetten naar de juiste afdeling, heb je de aanvullende informatie van de exacte poorten zoals Loes uitlegt?
Die nummers heb ik niet gevonden. Aleen 4.3 op peroon 1/2 en 3.3 op 3/4
Reputatie 7
Poortje 4.3 heb ik aangemeld voor reparatie, alsmede het poortje 3.3. Bedankt voor het doorgeven Edita!
Conclusie voor mij, dan hebben poortjes geen letter. Weer wat geleerd. Zal volgende keer ff opletten. Bedankt Edita.
Reputatie 7
@Loes Het kan zijn dat er een letter bij staat Loes, maar met deze informatie kon ik de melding gewoon doorvoeren! 🙂
De poortjes zijn een gevaar voor het conducteurs vak. Wat doen de poortjes? Veiligheid garanderen en kaartjes controleren. Wat doet een conducteur? Precies. Ik ben bang dat we dit mooie beroep op deze manier gaan verliezen. Dat is eeuwig zonde

Reageer