beantwoord

Defecte poortjes blauwnet

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, er zijn hier twee poortjes beklad, ik gok gisteren. Kunnen jullie dit doorzetten naar de juiste afdeling?

icon

Beste antwoord door Jouke NS 18 maart 2019, 09:59

Ik begrijp dat je alleen een storing wilt doorgeven, en liever geen account wilt maken op een dergelijke community. Een storing kun je dan doorgeven via onze Klantenservice. Dat kan onder andere via Sociale Media maar mag ook via de Live Chat of telefonisch. Voor wat betreft de palen zelf, ik kan er helaas geen melding van maken omdat de palen in beheer zijn van een andere vervoerder. Je kunt hiervoor contact opnemen met Keolis(Syntus) die deze lijn exploiteren. Je vindt hun contactgegevens hier.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Waarom moet ik een account en welkom bij de NS Community.

Om met de vraag in je gebruikersnaam te beginnen: Dit is een community, een soort van forum, waarbij je niet 1 op 1 in gesprek treed met een NS medewerker maar waarin we proberen reizigers met reizigers te verbinden om veelvoorkomende problemen op te laten lossen. Daarnaast is het een kennisbank voor reizigers waarin ze een antwoord op hun vragen kunnen vinden. Overigens kan ik je gebruikersnaam aanpassen, mocht je dat op prijs stellen.

Voordat ik je vraag kan beantwoorden is het belangrijk om te weten op welk station je staat en wat de nummers van de paaltjes zijn. In sommige gevallen kan ik dan melding maken van deze spuitgast, in andere gevallen dien je bij de Klantenservice van een andere vervoerder te zijn. Heb je de benodigde informatie voor mij?
Dag Jouke,

eerst over mijn naam, ik wilde alleen een storing doorgeven, en heb niet de behoefte deel uit te maken van een community. Dat lijkt tegenwoordig via social media te moeten, tsja...

het station is Hengelo Oost. De precieze code van het paaltje staat op de foto: KEO.HGLO.VAL.02 (vandaar de gekke hoek voor de foto). Paaltje .01 is op dezelfde manier bewerkt.
Ik begrijp dat je alleen een storing wilt doorgeven, en liever geen account wilt maken op een dergelijke community. Een storing kun je dan doorgeven via onze Klantenservice. Dat kan onder andere via Sociale Media maar mag ook via de Live Chat of telefonisch. Voor wat betreft de palen zelf, ik kan er helaas geen melding van maken omdat de palen in beheer zijn van een andere vervoerder. Je kunt hiervoor contact opnemen met Keolis(Syntus) die deze lijn exploiteren. Je vindt hun contactgegevens hier.
Top, daar zocht ik naar!

Reageer