beantwoord

Defecte roltrappen Den Bosch

• 26 januari 2017
  • 35 reacties
  • 806 Bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Ah, superfijn! Dank voor het delen, Tamzin 🙂
En sinds dat de trap gemaakt is ook al weer 3 keer stil gestaan. Ik ben maar 2 dagen per week in Den Bosch, dus ben benieuwd of het in werkelijkheid nog vaker was.
Reputatie 7
Badge +3
Dat komt omdat er steeds grappenmakers op de noodklok duwen.
Reputatie 6
Badge
Dat is geen noodknop maar een simpele stopknop.
Inmiddels is de roltrap bij paleiskwartier al weer twee dagen stuk, erg vervelend en dit duurt al jaren, ze draaien een paar weken.....en dan is het weer afgelopen
Reputatie 7
Badge +3
Het is en blijft een ellende aan de westkant.
Reputatie 7
Badge +3
De roltrap naar spoor 3a/4a in Den Bosch is al wekenlang defect. Is er enig zicht op wanneer die eindelijk gerepareerd wordt?

Ook de roltrap naar spoor 6a/7a is weer buiten gebruik, dus misschien kan ook die (voor de zoveelste keer) gerepareerd worden.
Ik heb er even achteraan gebeld en het klopt dat deze roltrap eind januari een aantal weken buiten dienst is geweest. Dit defect zou moeten zijn verholpen op 8 februari, het ging om het vervangen van een leuningband, dus hij zou het weer moeten doen. Stationspersoneel kan ter plekke eventueel een reset uitvoeren mocht hij toch stil staan, maar van een echt defect zou geen sprake meer mogen zijn, is mij verteld.
Reputatie 7
Badge +3
@Stijn NS
De roltrap op spoor 3a/4a ziet er vervuild uit en ik heb hem al weken niet meer zien draaien. Dat hij gerepareerd zou zijn lijkt me dus minder waarschijnlijk. Er is afgelopen week wel een leuningband vervangen maar dat was bij de roltrap bij de uitgang stadszijde.

De roltrap aan bij de uitgang Paleiskwartier is ook recentelijk weer gerepareerd.
Dit is wat mij is aangegeven , iets anders kan ik er helaas niet van maken ben ik bang. 😕 Ik vond het zelf ook vrij vreemd om eerlijk te zeggen.

Ik zal het in ieder geval met jouw verdere informatie nogmaals doorsturen, maar ik kan niets beloven.

Reageer