beantwoord

Den Haag Centraal Spoor 1 - extra informatie bord

• 27 juli 2020
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Iedere keer als ik op Den Haag Centraal Sppor 1 op kom lopen vanuit de achteringang bij de fietsenstalling, kan ik het informatiebord waarop de bestemming van de trein en vertrek informatie staat niet lezen. Ik moet dan tot halverwege het perron lopen om er zeker van te zijn dat ik in de juiste trein stap. Dit zou niet hoeven als er dichterbij deze ingang een bord hangt.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 juli 2020, 22:02

Goedenavond HannekevdB en welkom bij de NS Community!

Ik ga ervan uit dat er bij de plaatsing van de informatieborden op het station is bekeken hoe de reizigersstromen lopen en waar de meeste reizigers bereikt kunnen worden met de te geven informatie. Aan het plaatsen van meer borden hangt natuurlijk ook een prijskaartje, dus proberen we om zo efficiënt mogelijk om te gaan met zo min mogelijk borden.

Het is jammer om te lezen dat het bord toch voor jouw route niet toereikend genoeg is. Ik zal je feedback doorgeven.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond HannekevdB en welkom bij de NS Community!

Ik ga ervan uit dat er bij de plaatsing van de informatieborden op het station is bekeken hoe de reizigersstromen lopen en waar de meeste reizigers bereikt kunnen worden met de te geven informatie. Aan het plaatsen van meer borden hangt natuurlijk ook een prijskaartje, dus proberen we om zo efficiënt mogelijk om te gaan met zo min mogelijk borden.

Het is jammer om te lezen dat het bord toch voor jouw route niet toereikend genoeg is. Ik zal je feedback doorgeven.

Reageer