beantwoord

Deur bij het spoor staat open.

• 20 november 2014
  • 13 reacties
  • 444 Bekeken

Bij een station, tegenover een peuter/lagere school staat de branddeur naar het spoor al enkele weken open.
Iedereen kan het spoor oplopen.
Twee keer gemeld bij politie en 1 keer bij NS.
Deur blijft open/van het slot.
Wil niemand ongelukken voorkomen?!
icon

Beste antwoord door Pe_pe 20 november 2014, 21:16

Dan was u aan het verkeerde adres. Daarvoor moet u bij ProRail zijn. Die hebben daarvoor het telefoonnummer 0800-7767245 dat voor meldigen die de veiligheid betreffen 24 uur per dag bereikbaar is.
Bekijk origineel

13 reacties

Hallo Terraduif,

Pe-pe heeft je het juiste antwoord al gegeven, maar mocht je willen dat ik het onder de aandacht breng, dan kun je mij een privébericht toesturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te sturen.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Dan kan je het toch in dit topic vermelden? :?
@theofiel, helaas lijkt mij dat niet op een smartphone.....
@pepe, bedankt voor tip.
Jammer dat ns'er dat zelf niet vertelt aan telefoon.
@dwarsligger; zonder in technische details te treden; daar is een sleutel voor nodig.
@anne_v_123 in een bewoond gebied, in dit geval naast een lagere school, is het spoor gelukkig afgezet.
Men kan sowieso het spoor wel oplopen. Daar is echt geen open branddeur voor nodig.
Dan was u aan het verkeerde adres. Daarvoor moet u bij ProRail zijn. Die hebben daarvoor het telefoonnummer 0800-7767245 dat voor meldigen die de veiligheid betreffen 24 uur per dag bereikbaar is.
Als u zélf nou eens die deur dicht doet.
Je kunt Herman NS een privébericht sturen door op zijn naam te klikken en in het volgende scherm voor 'Stuur bericht' te kiezen.
Heb bewust het station en deurnummer niet genoemd om uitlokking te voorkomen.
Naar welk e-mail adres kan ik dit mailen?
Geen idee welk station ze bedoeld. Misschien kunt u wat specifieker in zijn??:?
Hallo Terraduif,

Wil je in een reactie vermelden om welk station het gaat?
We maken hier graag werk van!

Vriendelijke groet,
Herman NS
Reputatie 6
Badge
Er zal wel snel iemand van de NS hier reageren. Anders kan je het ook op Twitter proberen via @NS_Online.
Dan zal er vast wel snel actie ondernomen worden.

Reageer