beantwoord

diefstal fiets Utrecht Leidsche Rijn

• 2 december 2019
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Mijn voorwiel is afgelopen week gestolen van mijn fiets die wel aan het frame vastzat aan de fietsenrek en mijn achterwiel had extraslot. Mij viel op dat er ineens minder fietsen stonden.

Zijn er meer gestolen sinds 28 nov?

heeft de NS fietsen weggehaald?

Is er camerabewaking op Leidsche Rijn station bij de fietsenstalling?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 december 2019, 21:06

Goedenavond michel follong en welkom bij de NS Community!

Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat jouw voorwiel afgelopen week is gestolen. Naar mijn weten heeft Utrecht Leidsche Rijn echter geen bewaakte NS fietsenstalling, maar enkel fietskluizen en openbare fietsenrekken. Ik vermoed dat je jouw fiets in die laatste had staan en deze fietsenstallingen vallen onder het beheer van de gemeente.

Jouw vragen zal ik dan ook niet kunnen beantwoorden helaas. Of er fietsen zijn weggehaald zul je moeten navragen bij de gemeente, evenals of er meer zou zijn gestolen sinds 28 november.

Wat betreft de camerabewaking is het goed mogelijk, maar die beelden zullen enkel opgevraagd kunnen worden door de politie. Het beste wat je dus kan doen is een aangifte indienen.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond michel follong en welkom bij de NS Community!

Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat jouw voorwiel afgelopen week is gestolen. Naar mijn weten heeft Utrecht Leidsche Rijn echter geen bewaakte NS fietsenstalling, maar enkel fietskluizen en openbare fietsenrekken. Ik vermoed dat je jouw fiets in die laatste had staan en deze fietsenstallingen vallen onder het beheer van de gemeente.

Jouw vragen zal ik dan ook niet kunnen beantwoorden helaas. Of er fietsen zijn weggehaald zul je moeten navragen bij de gemeente, evenals of er meer zou zijn gestolen sinds 28 november.

Wat betreft de camerabewaking is het goed mogelijk, maar die beelden zullen enkel opgevraagd kunnen worden door de politie. Het beste wat je dus kan doen is een aangifte indienen.

Dank je wel. Ga naar de gemeente Utrecht om vragen te stellen. 
mvrgr Michel 

Reageer