diefstal fietstas ns stalling Middelburg

  • 29 October 2022
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Gisteravond bleek de fietstas van mijn man gestolen te zijn Fiets stond in bewaakte stalling, tas zat vast

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge

Dat is vervelend. Heeft u al aangifte gedaan?

Reputatie 6

Een bewaakte stalling met toegangspoortjes en camera's stelt niks voor. Als je wilt kun je er zo naar binnen, zeker als de fietsenmaker er na 19.00 uur vertrokken is. Vrijdagavond moet ik met de trein van Middelburg naar Goes en terug, maar neem denk ik de benenwagen naar het station.

Reputatie 7
Badge +1

Een bewaakte stalling met toegangspoortjes en camera's stelt niks voor. Als je wilt kun je er zo naar binnen, zeker als de fietsenmaker er na 19.00 uur vertrokken is. Vrijdagavond moet ik met de trein van Middelburg naar Goes en terug, maar neem denk ik de benenwagen naar het station.

 

Je ziet ook steeds meer meldingen van gestolen fietsen cq. fietstassen uit NS-stallingen. Ja er is camerabewaking, maar de politie doet er helemaal niets mee dus is weer de bekende schijnveiligheid. 

Reputatie 7
Badge +3

Fietsen en dingen die er op of aan zitten zijn in feite gewoon vogelvrij, of de stalling wel of niet bewaakt is. Het enige wat je kan doen om het risico te verminderen is er niets aan te laten wat makkelijk te verwijderen is en de fiets zelf met een goed 2e slot vast te zetten aan het rek. Kies daarvoor een slot met minstens een ART-3 keurmerk. 

Reageer