beantwoord

door fietser hebruikte brommerplekken

• 17 mei 2019
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

omdat ik wat verder weg woon van een bewaakte fietsenstalling, stal ik mijn brommer regelmatig op station woerden of gouda. erg fijn dat deze fietsenstallingen er zijn. Maar, het is voor mij iedere dag een probleem om mijn brommer te stallen op de desbetreffende brommerplekken. aangezien deze altijd door lakse fietsers worden ingenomen. ik vroeg mij af of er wel genoeg gecontroleerd wordt op het misplaatsen van fietsen op zowel station gouda als station woerden.

mvg
Jordi v dijk
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 mei 2019, 11:15

Goedemorgen jordivdijk en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je problemen ervaart bij het stallen van je brommer. Ik ben bang dat ik je hier echter weinig over kan zeggen of je hiermee kan helpen. Voor zover ik begrijp uit je bericht heb je het nu namelijk over de openbare stallingen bij deze twee stations. Dit soort openbare stallingen zijn vrijwel altijd in het beheer van de gemeente. In hoeverre er controle wordt uitgevoerd en of dat genoeg is kan ik dus weinig over zeggen.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen jordivdijk en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je problemen ervaart bij het stallen van je brommer. Ik ben bang dat ik je hier echter weinig over kan zeggen of je hiermee kan helpen. Voor zover ik begrijp uit je bericht heb je het nu namelijk over de openbare stallingen bij deze twee stations. Dit soort openbare stallingen zijn vrijwel altijd in het beheer van de gemeente. In hoeverre er controle wordt uitgevoerd en of dat genoeg is kan ik dus weinig over zeggen.

Reageer