beantwoord

doosje met mok vergeten op perron Utrecht Centraal

• 25 januari 2019
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Ik vergeet nét een wit doosje met een mok met mijn foto erop op Utrecht Centraal. Ik zat in het glazen wachthokje tussen spoor 11 en 12, helemaal aan het eind. Ik zat aan het eind van het bankje.

ik nam de vertraagde trein van 16:37 richting Enschede, maar helaas zonder doosje. Ik zit nu in de trein, rijd net weer verder vanaf Amersfoort...

wie helpt mij het doosje weer terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Jeroen 25 januari 2019, 18:36

Bel even met de klantenservice wellicht is hij net ingeleverd bij een informatie balie of kunnen ze nog even vragen of iemand wil kijken, op Utrecht Centraal moet dat nml. lukken.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Bel even met de klantenservice wellicht is hij net ingeleverd bij een informatie balie of kunnen ze nog even vragen of iemand wil kijken, op Utrecht Centraal moet dat nml. lukken.
Badge +3
En vul vooral ook het opsporingsformulier in.
Hallo anitazwier, welkom op onze Community!

Wat vervelend zeg! Ik wil je aanraden het advies van Jeroen en Robert B op te volgen. Hopelijk levert dit wat op!
Heb ik meteen gedaan. Maar ik hoopte dat iemand hem meteen zou gaan zoeken daar 😉
Reputatie 6
Misschien is dat ook gebeurd maar lag het witte doosje er niet meer. Wellicht ligt het nu bij iemand anders thuis?

Reageer