drug users and theft serious issue at nijmegen goffert station | NS Community
beantwoord

drug users and theft serious issue at nijmegen goffert station

  • 30 November 2021
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
最近,吸毒者经常在奈梅亨戈弗特火车站的电梯里过夜或白天逗留。电梯里有一股浓浓的药味。另外,这个星期四,当我回到车站取车时(仅用了1小时),我不幸地发现我的行李箱里的东西都被偷了。强烈建议在奈梅亨的 Goffert 车站安装监控摄像头,或者请工作人员定期巡逻。奈梅亨 Goffertstation 的管理存在重大问题。
icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 November 2021, 10:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4

Can you please write in English or Dutch?

Reputatie 7
Badge +3

Google zegt:

De laatste tijd brengen drugsverslaafden vaak de nacht of overdag door in de lift van station Nijmegen Goffert. Er is een sterke geur van medicijnen in de lift. Bovendien ontdekte ik deze donderdag, toen ik terugkeerde naar het station om de auto op te halen (het duurde slechts 1 uur), helaas dat alles in mijn koffer was gestolen. Het is sterk aan te raden bewakingscamera's te plaatsen op station Goffert in Nijmegen, of personeel te vragen regelmatig te patrouilleren. Er zijn grote problemen met het beheer van het Goffertstation in Nijmegen.

Google zegt:

De laatste tijd brengen drugsverslaafden vaak de nacht of overdag door in de lift van station Nijmegen Goffert. Er is een sterke geur van medicijnen in de lift. Bovendien ontdekte ik deze donderdag, toen ik terugkeerde naar het station om de auto op te halen (het duurde slechts 1 uur), helaas dat alles in mijn koffer was gestolen. Het is sterk aan te raden bewakingscamera's te plaatsen op station Goffert in Nijmegen, of personeel te vragen regelmatig te patrouilleren. Er zijn grote problemen met het beheer van het Goffertstation in Nijmegen.

Uitgaande van deze vertaling, is het natuurlijk vervelend dat er zoveel overlast is op een station. Ik vrees echter dat controle of patrouilleren van NS personeel hierin weinig effect gaat hebben. Ik zou eerder willen adviseren om hiervoor contact op te nemen met de lokale politie.

Reputatie 7
根據這個翻譯,車站裡有這麼多討厭的東西當然很煩人。但是,我擔心檢查或巡邏 NS 人員在這方面影響不大。我寧願建議聯繫當地警方為此。
Gēnjù zhège fānyì, chēzhàn lǐ yǒu zhème duō tǎoyàn de dōngxī dāngrán hěn fánrén. Dànshì, wǒ dānxīn jiǎnchá huò xúnluó NS rényuán zài zhè fāngmiàn yǐngxiǎng bù dà. Wǒ nìngyuàn jiànyì liánxì dāngdì jǐngfāng wéi cǐ.
Reputatie 7
Badge

Ja nou begrijp ik er ook niks meer van :thinking:

Zowel Goffert als Dukenburg hebben hier last van.

Reputatie 7

Er zijn veel kleinere stations (haltes eigenlijk) in buitenwijken die hier bekend mee zijn.

Op Breda-Prinsenbeek is ook altijd wel iets. Op de parkeerplaats wordt drugs gedeald, scheuren 's avonds laat jongeren in auto’s rond, de liften zijn heel vaak kapot, ondergeplast of erger,  of hebben ingeslagen glas, groepjes die ‘s avonds laat zitten te blowen op de perrons (poortjes houden ze niet tegen) enzovoorts.

Reputatie 1

Inderdaad een herkenbaar probleem wat ik vaak tegenkom, met name sprinterstations of stations een beetje buitenaf. Je kunt er cameras gaan ophangen, maar ik denk niet dat dat de oplossing is. Vraag mezelf af of de mensen van Veiligheid en Service er iets aan kunnen doen.

Reageer