beantwoord

Dubbele betaling NS Fiets Service

• 22 juni 2018
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo allemaal,

Vier dagen geleden heb ik m'n fiets na een reparatie opgehaald bij de NS Fiets Service. Helaas haalde ik m'n pasje bij betaling te snel uit de pinautomaat en kreeg ik de melding 'Betaling afgebroken'. Dus heb ik het opnieuw gedaan.

Toen ik vandaag m'n bankzaken aan het afhandelen was, zag ik tot m'n verbazing dat ik m'n fietsreparatie dus twee keer betaald heb...

Nu is me niet helemaal duidelijk waar ik m'n geld terug kan vragen. Gewoon weer bij de Fiets Service of via de NS Klantenservice?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 22 juni 2018, 17:04

Hallo EstherV en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig om te lezen dat je dubbel hebt betaald voor de reparatie van je fiets. Ik wil je adviseren hierover contact op te nemen met onze Klantenservice. Doe dat bij voorkeur via onze Social Media account op Facebook of Twitter aangezien je daarbij direct een bijlage kunt versturen met de dubbele betaling. Laat je even weten of dit gelukt is?
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo EstherV en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig om te lezen dat je dubbel hebt betaald voor de reparatie van je fiets. Ik wil je adviseren hierover contact op te nemen met onze Klantenservice. Doe dat bij voorkeur via onze Social Media account op Facebook of Twitter aangezien je daarbij direct een bijlage kunt versturen met de dubbele betaling. Laat je even weten of dit gelukt is?
Als het goed is, wordt het nu opgelost. Ik heb via Facebook het e-mailadres gekregen waar ik naartoe moest mailen. Daar verwacht ik binnenkort wel antwoord op.
Badge +3
Als dat e-mail adres eindigt op @ov-fiets.nl komt het goed!

Die reageren snel namelijk, voorbeeld van hoe het wél kan dus :D

Maar als het een @ns.nl adres was, dan is de wachttijd 6 tot 8 weken..

Of is dat inmiddels minder geworden? Ik kan er niets over vinden.. dus neem zomaar aan dat het nog steeds hetzelfde is, of opgelost en veel korter nu?
Het is inderdaad die eerste, dus dat is fijn 😉
Fijn dat je via onze Klantenservice inmiddels verder bent geholpen, EstherV!

@Robert b Afhankelijk van welke afdeling er nodig is dan dit behoorlijk verschillen. Wat ik wel zeker weet is dat elke afdeling zijn best doet om zo snel mogelijk te reageren.

Reageer