beantwoord

Eerder bericht over toitlet gebruik hengelo

• 20 mei 2019
  • 6 reacties
  • 391 Bekeken

Goedeavond,

U had mij verteld dat de sanitaire voorziningen op hengelo station van sanifair is. Nu heb ik sanifair voor geld terug gave gevraagd voor 2 x afschijven van het toilet en niet openen van de deur. Maar volgens sanifair moet ik gewoon bij de ns zijn dus bij jullie. Hierbij hoor ik graag zo spoedig mogelijk een reactie.

Mvg Robin
icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 juni 2019, 18:25

Update: Ik heb nog steeds geen bericht gekregen van Robin225 en ga er dan ook van uit dat er geen verdere hulp meer nodig is.

Voor de meelezers: Zoals ook al eerder aangegeven in dit topic is Sanifair niet verantwoordelijk voor alle stations in Nederland. In het overzicht van Robert B is te zien waar zij wel verantwoordelijk zijn. Voor vragen of klachten over andere locaties zijn wij alsnog het juiste adres. Hiervoor kan contact opgenomen worden met onze Klantenservice.
Bekijk origineel

6 reacties

Update: Ik heb nog steeds geen bericht gekregen van Robin225 en ga er dan ook van uit dat er geen verdere hulp meer nodig is.

Voor de meelezers: Zoals ook al eerder aangegeven in dit topic is Sanifair niet verantwoordelijk voor alle stations in Nederland. In het overzicht van Robert B is te zien waar zij wel verantwoordelijk zijn. Voor vragen of klachten over andere locaties zijn wij alsnog het juiste adres. Hiervoor kan contact opgenomen worden met onze Klantenservice.
Badge +3
Volgens hun eigen website zijn dat deze stations:

Update: Ik heb helaas nog geen bericht gekregen. @Robin225 heb je nog hulp nodig?
Stijn heeft ons allemaal even weer een reminder gestuurd wat betreft de stations waar Sanifair wel/niet de verantwoordelijkheid heeft. Kortom, wij, de moderators, zijn allemaal weer op de hoogte 🙂
Reputatie 4
Dat was dus dit topic, waarin ik ook al verbaasd was dat Sanifair ook onbemande toiletten deed. Helaas kwam daar geen reactie meer op: https://community.ns.nl/op-het-station-17/2x-betalen-voor-wc-zonder-openen-van-de-deur-57546
Goedenavond Robin225, Ik ben er nog eens voor je ingedoken en ik kan inderdaad terugvinden dat Sanifair niet verantwoordelijk is voor de toiletten op station Hengelo. Mijn excuses dat je dit wel is aangegeven in een vorig contact.

In dit geval zit je bij oNS wel degelijk juist met je verzoek en ik pak dit dan ook graag op. Zou je mij daarvoor in een priv├ębericht willen sturen met de datum en het tijdstip van de betreffende transacties, contactinformatie (e-mail adres of telefoonnummer) en je IBAN waar het geld van is afgeschreven?

Reageer