beantwoord

En dan sta je op Beesd vandaag en nergens geen taxi te zien.

Wanneer dan denk je.......
icon

Beste antwoord door Slidestops 7 mei 2017, 11:31

Even contact met Arriva opnemen, NS rijd daar niet 😉
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Even contact met Arriva opnemen, NS rijd daar niet 😉
Reputatie 7
Badge +3
Ik vrees dat er bij station Beesd geen vaste taxi-standplaats is en zeker niet op zondag (bible-belt).

Voor een volgende keer: er zijn op station Beesd wel OV-fietsen te huur (self-service, dus ook op zondag).
Er zouden Taxibussen staan in verband met Treinstoring....
Werd sinds vanmorgen ook vermeld.
Maar communiceren is niet het sterkste punt van NS.
Sorry, geen treinstoring maar sein-storing tussen Beesd en Leerdam.
Vanaf Leerdam had ik weer de trein kunnen pakken.
Reputatie 7
Er zouden Taxibussen staan in verband met Treinstoring....
Werd sinds vanmorgen ook vermeld.
Maar communiceren is niet het sterkste punt van NS.

Nogmaals, NS rijd daar niet maar Arriva, je zult dus bij Arriva moeten zijn!
Er is idd een seinstoring. Misschien kan je contact op nemen met de Belbus. Lijn 260 gaat ook naar Leerdam. Telefoonnummer 0900-1961. Je kunt ook je vrienden of je familieleden gaan bellen of ze jouw komen ophalen. Want dit schiet niet op.
Welkom op het NS Serviceforum, Noortje 🙂 Omdat dit niet over een NS-traject gaat kun je inderdaad het beste contact opnemen met Arriva. Succes!
Goede tip inderdaad, Rhido NL 🙂
Reputatie 7
Badge +3
@Rhido NL
Belbussen rijden niet op.zondag, lijn 260 rijdt op zondag wel als belbus. Verder snap ik het niet want de treinen zouden normaal rijden.
@Rhido NL
Belbussen rijden niet op.zondag.
Volgens het DRO onderzoek van wel. Ze gaan elk uur. Wel moet je een uur van te voren reserveren. Ook op zo'ndag. Maar misschien rijden er inmiddels alweer treinen. (DRO=Door Rhido Onderzocht.)
Reputatie 6
Badge
Mag ik vragen waarom TS op NS zeikt terwijl dit traject 0,0 met NS te maken heeft? Je zou hooguit kunnen klagen dat je een aansluiting op Dordrecht/Geldermalsen hebt gemist doordat NS te vroeg weg reed, maar that's it.
Reputatie 7
Badge +3
De communicatie over vertragingen ook bij Arriva verloopt wel via NS. Dat is zo afgesproken.

Wel komt het vaker voor dat er gezegd wordt dat er vervangend vervoer is geregeld en dat er vervolgens niets te zien is. Dat is uiteraard wel weer een zaak van de vervoerder.

Reageer