beantwoord

Er reed geen trein

• 3 mei 2015
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Bijna elke week moet ik om 4.45 naar Eindhoven vanaf Amsterdam. Dat dit via Rotterdam moet elke week en dat het vanwege werk aan het spoor soms meer dan 4 uur duurt om eindelijk in Eindhoven te arriveren is tot daar aan toe. Echter;
Vandaag zou er vanavond Rotterdam om 06.02 een trein vertrekken richting Amsterdam, die is niet gekomen. Er stond geen trein zoals aangegeven op spoor 9...
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 mei 2015, 08:07

De betreffende trein lijkt vertrokken van spoor 15.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
De betreffende trein lijkt vertrokken van spoor 15.
Reputatie 6
Badge +2
vanavond om 06.02
Noem je dat avond? Verwarrend.
Bijna elke week moet ik om 4.45 naar Eindhoven vanaf Amsterdam. Dat dit via Rotterdam moet elke week en dat het vanwege werk aan het spoor soms meer dan 4 uur duurt om eindelijk in Eindhoven te arriveren is tot daar aan toe. Echter;
Vandaag zou er vanavond Rotterdam om 06.02 een trein vertrekken richting Amsterdam, die is niet gekomen. Er stond geen trein zoals aangegeven op spoor 9...
Vanavond 6:02 u? Is het pm of bedoel je 18:02? Wat Tochjo heeft gezien was het 's-morgens geweest. Met de omgeleide Intercity. Zoals Dennis dit aangeeft, en ik trouwens ook vinden dit wel heel erg verwarrend. :?
Reputatie 6
Badge +2
Wie dat avond noemt is waarschijnlijk iemand die vaak laat naar bed gaat en nooit vroeg opstaat.
vanavond om 06.02
Noem je dat avond? Verwarrend.

Ik denk dat waar 'vanavond' staat 'vanaf' wordt bedoeld, met de verkeerde automatische aanvulling.
Wie dat avond noemt is waarschijnlijk iemand die vaak laat naar bed gaat en nooit vroeg opstaat. ach ja.....er gaan vast en zeker vakere treinen tussen ASD en RTD. Dat is anders dan in of naar het buitenland. Ik ga me niet expres voor haasten om die trein van 6:02 of van 18:02 te halen. Alles pelan-pelan, of tewel rustiger aan doen!

Reageer