beantwoord

Ergernis over de lift op station Almere poort spoor 2

• 8 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 320 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik erger me elke dan groen en geel aan de defecte lift op dit station. Deze is al geruime tijd stuk en word gewoon niet gemaakt. Ik reis elke dag met een zware kinderwagen en moet dus elke dag hopen dat er lieve mensen met mij uitstappen om mij de trap af te helpen. Dit is toch niet normaal. Als er een roltrap was had ik het niet eens zo erg gevonden.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 9 augustus 2014, 09:17

Beste cea,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik begrijp dat dit een onprettige situatie is op station Almere Poort. De reparatie van deze lift heeft absoluut prioriteit bij NS en ProRail (laatstgenoemde is inderdaad, zoals Pe_pe aangeeft, verantwoordelijk hiervoor), hopelijk is deze zo snel mogelijk weer in werking. Het is nog niet bekend wanneer dit is opgelost.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

6 reacties

De liften zijn meestal van ProRail (voor vragen/klachten bereikbaar via 0800-7767245), niet van NS.
Beste cea,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik begrijp dat dit een onprettige situatie is op station Almere Poort. De reparatie van deze lift heeft absoluut prioriteit bij NS en ProRail (laatstgenoemde is inderdaad, zoals Pe_pe aangeeft, verantwoordelijk hiervoor), hopelijk is deze zo snel mogelijk weer in werking. Het is nog niet bekend wanneer dit is opgelost.

Groet,
Stephan
Reputatie 1
Deze lift is inderdaad al een tijdje stuk. Is al geregeld lokaal nieuws:
http://www.dichtbij.nl/almere/regio/artikel/3645934/cartoon-de-experts-in-een-kapotte-lift.aspx
http://www.dichtbij.nl/almere/regio/artikel/3645636/lift-station-poort-al-weken-defect.aspx

Is doorreizen naar station Muziekwijk en dan terugreizen naar station Poort geen optie voor je?
In dat laatste geval moet je 2x3 tariefeenheden meer betalen, want zo omreizen mag alleen met uitchecken en weer inchecken in Muziekwijk.
Reputatie 1
Raar dat het dan extra geld moet kosten in dit geval. Wat trouwens wel afhankelijk is van het abonnement.

Dat er bij dit soort langdurige storingen er geen personeel wordt ingezet om mensen te helpen vind ik wel raar.
Reputatie 1
Ik las net op Twitter dat het nog enige weken gaat duren dat deze lift gemaakt is. Er schijnt veel water in de liftschacht te staan. De schade is groter dan verwacht.

Dus Cea je moet nog even geduld hebben voordat de lift het weer doet.

Reageer