beantwoord

Eurekacup

• 1 februari 2017
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoe erg is de drukte op het station?
Krijgen jullie veel klachten van reizigers?
Hoe lang duurt het om in- en uit te stappen in de spits?
Tegen welke problemen lopen de reizigers aan in de spits?
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 1 februari 2017, 12:36

Goedemorgen Frida Roos, welkom op het NS serviceforum.

Dat is een lastige vraag waar ik geen specifiek antwoord op heb helaas. Er zijn erg veel stations, de drukte per stations kunnen daarom ook erg verschillen. In- en uitstappen kan dus ook per station verschillen, en dat ligt ook aan de drukte natuurlijk. De reizigers lopen naar mijn weten wel eens aan tegen het feit aan dat iedereen tegelijk wil in- en uitchecken. Dit kan wel eens voor een opstopping zorgen. Misschien is het een idee om eens op een station te gaan kijken en wat polshoogte te nemen :8
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Ik heb ook een vraag. Wat is de Eurekacup?
Reputatie 5
Google is your friend ... http://www.eurekacup.nl/
Reputatie 6
Badge
Hij bedoelt zeer waarschijnlijk de Europa cup, die om de 4 jaar plaats vindt. En nee, de drukte valt reuze mee. Want in Nederland worden geen wedstrijden gespeeld. Tis een stuk drukker als Feyenoord of Ajax thuis speelt.
Goedemorgen Frida Roos, welkom op het NS serviceforum.

Dat is een lastige vraag waar ik geen specifiek antwoord op heb helaas. Er zijn erg veel stations, de drukte per stations kunnen daarom ook erg verschillen. In- en uitstappen kan dus ook per station verschillen, en dat ligt ook aan de drukte natuurlijk. De reizigers lopen naar mijn weten wel eens aan tegen het feit aan dat iedereen tegelijk wil in- en uitchecken. Dit kan wel eens voor een opstopping zorgen. Misschien is het een idee om eens op een station te gaan kijken en wat polshoogte te nemen :8
Reputatie 5
Hij bedoelt zeer waarschijnlijk de Europa cup,
Nee, het gaat hier om de Eurekacup, zie site.
Iets voor het onderwijs om zelf zaken te onderzoeken. Prorail is zelfs opdrachtgever ...

Reageer