evt. tips voor storingsmelding

• 6 november 2015
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

evt. tips voor storingsmelding: extra andere goede alternatieven aangeven en altijd melden de planner eerst te gebruiken voor de normale route. Dit is n.a.v. het onderstaande

M.b.t. de storingsmelding van NS over Woerden- Utrecht: Betere alternatieve suggesties zijn welkom. Nl. reizen via Breukelen scheelt heel veel. Door het bericht ging ik gelijk zoeken naar alternatieven via Schiphol. Maar later, na wat zinloze gezoek, bleek dat als er gewoon Gouda-Utrecht ingevuld is, via Breukelen als goed alternatief verschijnt.

Hopelijk hebben jullie er iets aan.

1 reactie

Hallo how1w1, welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt waarom we het reisadvies via Breukelen niet meteen hebben gegeven. Ik heb met Landelijke reisinfo contact opgenomen, zij geven de reisinfo door aan de site, station en personeel etc., en ze gaven met dit als antwoord:
We geven dit reisadvies niet direct omdat het traject Woerden - Breukelen dit niet aankan qua capaciteit. Als er opeens 2x zo veel mensen de trein in moeten wordt dit erg druk. Dit betekent niet dat je dit traject zelf niet mag afleggen als je op die manier sneller op jouw eindbestemming bent. Het nadeel is wel dat je dan geen recht hebt op "geld terug bij vertraging."

Reageer