vraag

Excursie met de trein

• 12 februari 2020
  • 6 reacties
  • 209 Bekeken

Hallo,

Op deze site vond ik een leuke reactie over een reis met de trein met een kleutergroep. 

Ik ben ook leerkracht en wij willen in maart over de trein gaan werken, dit i.v.m. de projectweek die erop volgt. Het is een speciale groep kinderen met leer en gedragsproblemen. Het zou zo leuk zijn om met deze 10 leerlingen in de trein in Kapelle- Biezelinge te kunnen stappen en een klein stukje, bijvoorbeeld naar Goes te reizen en dan ook wat uitleg van een conducteur o.i.d. te krijgen! Veel van deze kinderen reizen (bijna) nooit met de trein.

Ik hoor graag of er zoiets mogelijk is! Uiteraard zorgen we voor voldoende begeleiding.

Hartelijke groeten,

Johanna Joosse

6 reacties

Hoi JoosseJ43, welkom op de NS Community. 

Ik vind het zeker een erg leuk idee, maar ik weet niet of ik wat voor je kan betekenen. In welk topic heb je die leuke reactie voorbij zien komen? Wellicht geeft mij dat een aanknopingspunt. 

in de topic : ‘excursie met kleutergroep'’  Deze leerkracht had een hele leuke excursie bij en in de trein gehad onder leiding van een conducteur. Zoiets zoek ik ook, maar dan graag in Kapelle-Biezelingen, omdat hier de school staat.

Ik zie dat mijn collega Maxime hier het één en ander mee gedaan heeft, dus ik heb het bij haar nagevraagd. Ik ga dan in ieder geval kijken of ik ook zoiets voor jou op Kapelle-Biezelingen of Goes kan regelen. Ik beloof nog niks, maar ik kom hier op terug! 

Dat zou erg leuk zijn! Alvast heel erg bedankt voor het reageren en het regelen!

Ik hoor er graag van

Ik heb JoosseJ43 ook even een privébericht gestuurd! 

Ik begrijp dat er inmiddels contact moet zijn geweest voor het maken van een afspraak. Hebben jullie iets kunnen inplannen JoosseJ43?

Reageer