Harderwijk had toen alleen in de spits een snellere verbinding richting Zwolle en Amersfoort. Ik zit me af te vragen of er genoeg reizigers zijn die naar een intercity stop snakken?
Momenteel stoppen alleen sprinters eens in het halfuur, dat lijkt mij voor een stad als Harderwijk veel te weinig. Ook zou station Harderwijk meer aantrekkelijker moeten worden gemaakt met name een stationsrestauratie en (kleine) winkeltjes .
Het station Harderwijk ziet er vooral troosteloos en vooral ongezellig eruit. Ook zijn er amper voorzieningen.
Beste antwoord door Bart NS
Er is voorheen al eens gelobbyd voor extra intercity stops op station Harderwijk door de lokale politiek, toen is helaas gebleken dat er te weinig reizigers waren om deze stop te realiseren.
We houden dit uiteraard goed in de gaten, maar zo'n beslissing vindt altijd plaats in goed overleg met de provincie.
Kan je nog aangeven welk voorzieningen je graag zou willen zien op station Harderwijk naast winkeltjes en een stationsrestauratie?
Bekijk origineel
We houden dit uiteraard goed in de gaten, maar zo'n beslissing vindt altijd plaats in goed overleg met de provincie.
Kan je nog aangeven welk voorzieningen je graag zou willen zien op station Harderwijk naast winkeltjes en een stationsrestauratie?