beantwoord

Extra kosten bij vervangende bus?

• 27 mei 2014
  • 2 reacties
  • 966 Bekeken

Ik ga 7 juni met de trein vanuit Boskoop naar Almere maar tussen Boskoop en Alphen aan den Rijn wordt er aan het spoor gewerkt dus is er een vervangende bus maar hoe zit dit? Moet ik dan een kaartje in die bus kopen voor naar Alphen en daar een treinkaartje naar Almere? Of kan ik in die bus zitten met mn trein kaartje van Boskoop naar Almere?

Met vriendelijke groet,
Sorencys
icon

Beste antwoord door Ramon NS 27 mei 2014, 17:59

Dag Sorencys, goed dat je het forum hebt gevonden om je vraag te stellen. Indien er vervangende bussen worden ingezet wegens werkzaamheden hoef je hier geen apart buskaartje voor te kopen. Je kan inderdaad plaatsnemen met een geldig NS-vervoerbewijs in de bus. Groet Ramon
Bekijk origineel

2 reacties

Heel erg bedankt Ramon 🙂 Ik had nog nooit zo'n situatie meegemaakt met de trein maar dan weet ik dat ik gewoon daar een kaartje kan kopen :)

Dag Sorencys, goed dat je het forum hebt gevonden om je vraag te stellen. Indien er vervangende bussen worden ingezet wegens werkzaamheden hoef je hier geen apart buskaartje voor te kopen. Je kan inderdaad plaatsnemen met een geldig NS-vervoerbewijs in de bus. Groet Ramon

Reageer