beantwoord

Extra poortjes fietsenstalling station Apeldoorn

• 10 april 2019
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Hoi NS,

Op station Apeldoorn is een bewaakte fietsenstalling met doorgang naar het station. Erg fijn! Echter bestaat deze doorgang maar uit 1 ns poortje waar zowel mensen die naar het station willen als mensen die net uit de trein komen door heen willen. Dit zorgt voor enorme rijen voor het poortje en grote frustratie wanneer de mensen die vanaf het station komen achter elkaar aan door het poortje gaan waardoor degene die net hun fiets gestald hebben er niet door kunnen en dus hun trein missen.

Is het mogelijk dat er extra poortjes neergezet worden?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 april 2019, 08:31

Dit probleem is in een ander topic al benoemd. Een maand geleden schreef een moderator (medewerker van NS) in dat topic het volgende:

Men gaat de capaciteit vergroten door het bijplaatsen van een extra poort. Hoe dit gerealiseerd gaat worden dat wordt nog onderzocht, want dit is nog wel een puzzel.
Reizigers die een trein van NS willen halen, kunnen eventueel inchecken bij het poortje van Arriva en vervolgens bij de paaltjes op het perron uitchecken bij Arriva en inchecken bij NS.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Dit probleem is in een ander topic al benoemd. Een maand geleden schreef een moderator (medewerker van NS) in dat topic het volgende:

Men gaat de capaciteit vergroten door het bijplaatsen van een extra poort. Hoe dit gerealiseerd gaat worden dat wordt nog onderzocht, want dit is nog wel een puzzel.
Reizigers die een trein van NS willen halen, kunnen eventueel inchecken bij het poortje van Arriva en vervolgens bij de paaltjes op het perron uitchecken bij Arriva en inchecken bij NS.
Excuus, dat andere topic heb ik dan niet gezien. Bedankt voor uw reactie!
Hallo MariaKolkman en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat Tochjo je al heeft geholpen met een antwoord. Kun je hiermee uit de voeten?
Ja! Bedankt (:
Reputatie 3
Is het, in plaats van tijdens drukte dringen bij één poortje, niet gewoon handiger om de fietsenstalling uit te lopen en daarna via de 'reguliere' poortjes in te checken? Ik sta nu in Apeldoorn en dit kost volgens mij hooguit een minuut extra als je redelijk goed ter been bent.

Reageer