beantwoord

Facilitair bureau

• 13 januari 2020
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Wat is een facilitair bureau op een NS station precies?
En op welke stations zijn deze allemaal te vinden?

icon

Beste antwoord door Edwin 13 januari 2020, 15:07

Elke standplaats heeft er 1. Den Helder, Alkmaar, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Roosendaal, Vlissingen, Den Bosch, Eindhoven, Utrecht, Arnhem, Nijmegen, Venlo, Maastricht, Heerlen, Zutphen, Zwolle, Groningen en Leeuwarden. Ik zal er vast wel een paar vergeten zijn.

Moet je je bij een FB melden of waar wil je het voor weten?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge

Dat vraag je als reiziger of als personeel?

Ik ken namelijk het FB wel, maar dat is voor personeel.

Dat het voor personeel is, is mij inderdaad duidelijk.

Ik vraag het omdat ik een opdracht ga doen voor de NS, en morgen een intakegesprek heb. Vandaar dat ik enige voorkennis op wil doen.

Wat ik vooral wil weten is hoeveel FB's er zijn, en op welke stations die te vinden zijn.

Reputatie 7
Badge

Elke standplaats heeft er 1. Den Helder, Alkmaar, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Roosendaal, Vlissingen, Den Bosch, Eindhoven, Utrecht, Arnhem, Nijmegen, Venlo, Maastricht, Heerlen, Zutphen, Zwolle, Groningen en Leeuwarden. Ik zal er vast wel een paar vergeten zijn.

Moet je je bij een FB melden of waar wil je het voor weten?

Goed om te weten, bedankt!

Het betreft een onderzoek naar de FB's, dus het is vooral om een indicatie te krijgen van hoe groot het onderzoek zal worden.

@Edwin 

Je kan ook niet alles weten he... Hoorn, Enkhuizen, Hengelo, Enschede, Lelystad en Hoofddorp komen bij mij nog ff op en Breda voor Internationaal. 😉

Reageer