beantwoord

Faciliteiten station Lage Zwaluwe

• 18 maart 2015
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,

Met enige regelmaat sta ik op Lage Zwaluwe, mijn intercity (Rotterdam-Bergen op Zoom) kan dan niet verder rijden, er is een trein stuk et cetera. Dat is al vervelend genoeg, echter, op Lage Zwaluwe staat 1 soort bushokje wat veel te klein is als het regent, er zijn geen sanitaire voorzieningen en ook geen automaten om drinken te kunnen kopen. Voor een kwartier/half uur is dat geen probleem, duurt het langer, dan wel.

Het dorp wat erbij hoort ligt te ver van het station om er 'even' naar toe te gaan.

Kan er iets worden gedaan, als in, beschutting, automaat, wc's ?

Groet,
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 maart 2015, 19:19

Welkom op het NS Serviceforum Rob. Het is allereerst natuurlijk erg vervelend dat het voorkomt dat je af en toe strandt op station Lage Zwaluwe. Ik hoop dat we daar snel in kunnen verbeteren. Op Lage Zwaluwe zullen geen aanpassingen worden gedaan omdat je mogelijk op dit station strandt bij treinuitval. Wel is het goed dat je hier aankaart dat de voorzieningen op dit station wat karig zijn in jouw ogen. De meeste kleine stations hebben trouwens niet meer voorzieningen, dus verwacht geen uitbreiding op Lage Zwaluwe, maar ik wil deze topic wel doorspelen naar de stationsbeheerder.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Rob. Het is allereerst natuurlijk erg vervelend dat het voorkomt dat je af en toe strandt op station Lage Zwaluwe. Ik hoop dat we daar snel in kunnen verbeteren. Op Lage Zwaluwe zullen geen aanpassingen worden gedaan omdat je mogelijk op dit station strandt bij treinuitval. Wel is het goed dat je hier aankaart dat de voorzieningen op dit station wat karig zijn in jouw ogen. De meeste kleine stations hebben trouwens niet meer voorzieningen, dus verwacht geen uitbreiding op Lage Zwaluwe, maar ik wil deze topic wel doorspelen naar de stationsbeheerder.
Een dure verbouwing ergens rond 2003. Terwijl er tot in de jaren '90 een prima gebouw stond met voorzieningen. Nu is het een verzameling metaal en glas. Ook hier heeft de NS het grondig verpest.
Reputatie 7
Lage Zwaluwe is een hardstikke rustig station, maar wel een heel belangrijk spoorwegknooppunt. Het aantal in en uitstappers is erg laag, faciliteiten op dit station zijn financieel gezien ook niet logisch.

Reageer