beantwoord

fiets gestolen ns verantwoordelijk

• 12 maart 2015
  • 8 reacties
  • 450 Bekeken

Op station alkmaar is er geen plek om je fiets te stallen in de rekken, blijk baar vinden ze het bij de ns dan normaal om je fiets open te slijpen en hem mee te nemen, ik heb het hier over ook met de gemeente gehad die vinden dit inderdaad niet normaal en zij hebben aangeboden mijn slot te vervangen, de ns moet er voor zorgen dat er genoeg stallingen zijn als die er niet zijn moeten ze met hun poten van andermans spullen afblijven! Dit probleem speelt al jaren, vandaag was er weer geen plek in de stalling! meeste fietsen staan nu zo buiten de stallingen zo dat dit voor niemand in de weg staat! Gewoon afblijven dus!
icon

Beste antwoord door Bart NS 13 maart 2015, 11:59

Over het algemeen slijpen wij geen fietsen open, maar zal de gemeente dit doen. Ik kan me voorstellen dat wij een fiets los zullen maken als deze een acuut veiligheidsrisico oplevert of een doorgang blokkeert. Ik zal je signaal doorgeven aan de locatiemanager in Alkmaar, zodat we hierover contact kunnen hebben met de gemeente.

Kleine toevoeging: Inmiddels terugkoppeling ontvangen van de locatiemanager in Alkmaar. NS haalt nooit de fietsen weg, dit is een taak van de gemeente (i.v.m. eigendommen) Op Alkmaar is in de tijdelijke situatie voldoende fietsgelegenheid gemaakt op diverse plekken rondom het station, deze staan ook duidelijk aangegeven.
Bekijk origineel

8 reacties

Over het algemeen slijpen wij geen fietsen open, maar zal de gemeente dit doen. Ik kan me voorstellen dat wij een fiets los zullen maken als deze een acuut veiligheidsrisico oplevert of een doorgang blokkeert. Ik zal je signaal doorgeven aan de locatiemanager in Alkmaar, zodat we hierover contact kunnen hebben met de gemeente.

Kleine toevoeging: Inmiddels terugkoppeling ontvangen van de locatiemanager in Alkmaar. NS haalt nooit de fietsen weg, dit is een taak van de gemeente (i.v.m. eigendommen) Op Alkmaar is in de tijdelijke situatie voldoende fietsgelegenheid gemaakt op diverse plekken rondom het station, deze staan ook duidelijk aangegeven.
dan ben je blijkbaar nooit in alkmaar geweest ! en niet te vergeten de gemeente zegt dat ze dit doen om dat jullie er om vragen ,en er is niet genoeg ruimte voor fietsen op het station! ik heb foto,s aan de gemeente laten zien die waren het ook met mij eens dus nogmaals jullie zorg er voor dat er genoeg plek is en als dat niet zo is gewoon met je poten afblijven ! en je geeft aan dat er tijdelijk voldoende ruimten is gemaakt dat is dus niet zo en is ook nooit zo geweest. ook heb ik gevraagt of er een medewerker van de ns wil mee lopen om te showen waar er ruimten moet wezen dat kon hij mij niet laten zien!
Reputatie 2
Mijn baas geeft me niet genoeg geld dus dat brood heb ik maar zo meegenomen uit de winkel.
Oftewel ........
Mijn baas geeft me niet genoeg geld dus dat brood heb ik maar zo meegenomen uit de winkel.
Oftewel ........

Oftewel wat?
Reputatie 2
kromme redenering in mijn ogen
het is gewoon de taak van de ns om voor genoeg plek te zorgen niks kroms aan ze kunnen gewoon de fietsen laten staan simpel is niet van hun klaar,iemand anders zijn spullen mee nemen zonder toestemming is gewoon diefstal!
Ik had speciaal een fiets gekocht, omdat de prijzen van abonnementen astronomisch stegen, maar ook ik kan mijn fiets niet op het station op slot zetten. Station Amsterdam Amstel. De bewaakte fietsenstalling is niet geschikt voor vouwfietsen en in de trein is geen plek. Gaat er op Amsterdam Amstel meer plek gecreƫerd worden, zodat ik weet op de fiets kan+
Weer op de fiets kan?

Reageer