beantwoord

Fiets gestolen voor de camera van NS

• 4 juli 2015
  • 2 reacties
  • 1701 Bekeken

Hoi, mijn fiets is gisteren gestolen op station Almere Parkwijk en een van de camera's van NS stond gericht op mijn fiets. Mijn vraag is dus, kunnen de beelden ervan terug gekeken worden, zodat er gezien kan worden wie mijn fiets gestolen heeft.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Marjan NS 4 juli 2015, 12:52

Hallo Jacco_

Wij kunnen je niet helpen aan de camerabeelden. Je kunt de camerabeelden opvragen via de politie, je kunt dus het beste aangifte doen bij de politie en deze informatie doorgeven.

Groet,

Marjan
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Dit zal waarschijnlijk een zeer ingewikkelde klus worden.
1. de camera's zijn waarschijnlijk niet van NS Reizigers, maar wellicht van NS stations, Prorail, de gemeente of weer iemand anders. U kunt dus naar heel veel kastjes en muren gestuurd worden.
2. u zult de politie moeten bewegen om de beelden te gaan bekijken, het zal uit privacy-overwegingen niet de bedoeling zijn dat u zelf de camera-beelden gaat bekijken om vervolgens zelf achter uw fiets aan te gaan.
3. en dan nog, camera's geven alleen beeldopnamen en geen namen, rugnummers en adressen.

Het zal dus een ingewikkeld bureaucratisch verhaal gaan worden, vrees ik.

Veel sterkte!
Hallo Jacco_

Wij kunnen je niet helpen aan de camerabeelden. Je kunt de camerabeelden opvragen via de politie, je kunt dus het beste aangifte doen bij de politie en deze informatie doorgeven.

Groet,
Marjan

Reageer