beantwoord

Fiets stalling camerabewaking wat zijn de criteria ?

Fiets stalling camerabewaking
Op het station te Franeker worden regelmatig fietsen gestolen, die van mijn dochter verleden maand.
En vandaag was er een mevrouw waarvan de fiets voor de derde keer is gestolen, met ketting aan het frame /Stalling.
De stalling is overbevolkt, en er staan her en der overal fietsen verspreid.
Camerabewaking op de fietsenstalling zou hier geen overbodige luxe zijn, bij een eventuele uitbreiding van de fietsenstalling.
Ik kan mij voorstellen dat als je fiets voor de derde keer is gestolen,
je maar beter een auto kan aanschaffen dan om te reizen per spoor.

(De betaal versie met appart hokje lijkt mij onvoldoende ten aanzien van het aantal fietsen)
icon

Beste antwoord door Marleen NS 7 februari 2015, 11:43

Beste NSFiets,

Ik snap dat je ervan baalt wanneer je dochters fiets op het station gestolen wordt. De onbewaakte fietsenstalling wordt ontwikkeld door de desbetreffende gemeente in samenwerking met Prorail.
Voor vragen en of opmerkingen kan je inderdaad contact opnemen met de gemeente of met de afdeling Publiekscontacten van ProRail.

Goed dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de gemeente. Ik hoop dat er iets te regelen valt qua camera's en veiligheid op het station.

Ik heb je topic verplaatst naar het subtopic 'Op het station'.

Bekijk origineel

4 reacties

Daarvoor moet u waarschijnlijk bij de gemeente zijn. NS gaat niet over de onbemande fietsenstallingen bij stations.
Pe_pe schreef:

Daarvoor moet u waarschijnlijk bij de gemeente zijn. NS gaat niet over de onbemande fietsenstallingen bij stations.

De NS misschien niet maar ProRail wel.

In de gemeente waar ik woon zegt men:

"Wordt de fietsenstalling bij het NS-station uitgebreid?
De fietsenstalling is in eigendom van ProRail. Zij zijn verantwoordelijk voor voldoende parkeergelegenheid. De gemeente voert verregaande gesprekken met ProRail. Binnenkort wordt de uitbreiding van de fietsenstalling besproken in de gemeenteraad."
Ik heb inmiddels ook de gemeente een brief geschreven ,dus ik denk dat het wel goed komt.
In ieder geval bedankt voor uw reactie.. word vervolgd Met vriendelijke groet ,NSFiets
Beste NSFiets,

Ik snap dat je ervan baalt wanneer je dochters fiets op het station gestolen wordt. De onbewaakte fietsenstalling wordt ontwikkeld door de desbetreffende gemeente in samenwerking met Prorail.
Voor vragen en of opmerkingen kan je inderdaad contact opnemen met de gemeente of met de afdeling Publiekscontacten van ProRail.

Goed dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de gemeente. Ik hoop dat er iets te regelen valt qua camera's en veiligheid op het station.

Ik heb je topic verplaatst naar het subtopic 'Op het station'.

Reageer