beantwoord

fietsen stalling in t weekend

• 29 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 265 Bekeken

• Intercity
  • 5 reacties
Ik werk 5 dagen per week in t onderwijs in Maarssen en kom met de trein uit Utrecht. Bij t station heb ik een fiets in de stalling staan. Doordeweeks is t gratis stallen van de fiets geen probleem, maar hoe gaat dat in t weekend?
Uuiteraard is dat niet gratis. Ik heb een abonnement voor betalen op rekening afgesloten. Wordt t bedrag van t weekend dan automatisch van mijn rekening afgeschreven en hoe vaak? Per week of per maand
Graag een reactie
icon

Beste antwoord door Aar 29 augustus 2019, 23:17

De fietsenstalling in Maarssen is ook in het weekend de eerste 24 uur gratis. Daarna betaal je het dagtarief van € 0,50 per 24 uur. Aan het einde van de maand betaal je per automatische incasso.

Op https://login.ns.nl/ kan je inloggen met je NS-account, en bij Reishistorie > Deur-tot-deur je check-in's en check-out's voor de fietsenstalling bekijken.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Na een maand wordt het totaal ingehouden. Ik neem aan dat u Flex heeft en daar staat het op, samen met andere kosten. U overschrijdt in het weekend de 24 uur, dus daar moet u voor betalen.
Reputatie 5
Badge
De fietsenstalling in Maarssen is ook in het weekend de eerste 24 uur gratis. Daarna betaal je het dagtarief van € 0,50 per 24 uur. Aan het einde van de maand betaal je per automatische incasso.

Op https://login.ns.nl/ kan je inloggen met je NS-account, en bij Reishistorie > Deur-tot-deur je check-in's en check-out's voor de fietsenstalling bekijken.
Echt waar, ook in t weekend gratis?
Maar ik check de fiets niet in op za en zo...Dat kan dus?
0,50 is wel heel goedkoop zeg...Dat zou max 1,- per weekend zijn. Dank je wel!
Reputatie 5
Echt waar, ook in t weekend gratis?
Maar ik check de fiets niet in op za en zo...Dat kan dus?
0,50 is wel heel goedkoop zeg...Dat zou max 1,- per weekend zijn. Dank je wel!

Als je vaker dan elk weekend langer dan 24 uur staat, zou ik een stallingsabonnement overwegen. met vakanties en feestdagen erbij is een abonnement wel handig. Kost 55 euro per jaar. Let wel op dat je in de grote zomervakantie niet hele tijd mag stallen ivm maximale stallingsduur achter elkaar.
Hallo DdW en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat Thom en Aar je al een passende reactie hebben gegeven. Kom je er zo verder uit?
DAG Jouke
Ik denk t wel
In weet nog niet hoe ik dat in de vakanties ga doen. Wellicht is een stalling abonnement een goed idee.
Kan fe fiets dan in de vakantie gewoon blijven staan?
Ik hoor t graag
Badge +3
Bij de ingang zou een maximale termijn moeten staan. Meestal is dat iets van 28 dagen, maar in de praktijk (als ze fietsen gaan labelen met een gekleurd bandje) nog wel wat langer voordat hij verwijderd wordt.

Bij een abonnement (sticker op je fiets) kan het ook onbeperkt zijn, informeer bij de beheerder (als die er is).
Dank je Robert
Er is naar mijn weten geen beheerder en 28 dagen is voor de korte vakanties prima
Zomervakantie kan ik de fiets weghalen...
Reputatie 7
Badge +4
Van Maarssen naar Utrecht is zelfs te fietsen. 😉
Thom, daar was ik ook al naar aan t kijken, maar heb op dit moment een blessure en kan niet zo'n stuk fietsen
Maar hou m in gedachten

Reageer