beantwoord

Fietsendieven actief op Rotterdam CS onbewaakte fietsenstalling

• 28 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Wordt je fiets niet door de gemeente weggeknipt na een bepaalde periode, dan doen andere onverlaten dit wel! In de afgelopen 2 weken nu al 2x meegemaakt dat mijn fiets slot is doorgeknipt, diegene die dit flikt laat geen briefje achter, kan dus ook de gemeente zijn?! Dat laatste zou vreemd zijn - lijkt vooral in het weekend te gebeuren. Aangifte doen lukt niet mijn ander slot krijgen ze nl. Niet door dus mijn fiets is niet weg maar slot wel onbruikbaar. Wie pakt de handschoen nu eens op ? Voelt erg onveilig zo!
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 28 augustus 2017, 13:44

Zoals CML al heeft aangegeven is dit een fietsenstalling die in het beheer is van de gemeente Rotterdam. Ik raad je daarom ook aan om daar je klacht in te dienen. Wel weet ik dat het niet is toegestaan om de onbewaakte stalling als fietsopslag te gebruiken. Deze stalling heeft sensoren en die houden bij hoe lang een fiets wordt gestald. Fietsen worden weggehaald wanneer de termijn van 28 dagen is overschreden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Wat verwacht u precies van de NS? Zoals u zelf al aangeeft gaat het hier om een onbewaakte fietsenstalling die schijnbaar in beheer is door gemeente Rotterdam.
Zoals CML al heeft aangegeven is dit een fietsenstalling die in het beheer is van de gemeente Rotterdam. Ik raad je daarom ook aan om daar je klacht in te dienen. Wel weet ik dat het niet is toegestaan om de onbewaakte stalling als fietsopslag te gebruiken. Deze stalling heeft sensoren en die houden bij hoe lang een fiets wordt gestald. Fietsen worden weggehaald wanneer de termijn van 28 dagen is overschreden.

Reageer