beantwoord

Fietsenstalling, 2 plaatsen mogelijk per abonnement?

• 18 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Hallo,

Ik wil misschien een abonnement nemen voor de bewaakte fietsenstalling bij het station. Nou heb ik 2 fietsen: eentje in Tilburg en eentje in Eindhoven. Is het mogelijk om met 1 bewaakte fietsenstalling jaarabonnement mijn 2 fietsen in zowel Tilburg als Eindhoven in de bewaakte fietsenstalling te zetten? Twee keer een jaarabonnement afsluiten vind ik namelijk nogal onzin.

Groeten, Kiki
icon

Beste antwoord door Annewil NS 18 oktober 2016, 20:40

Hoi Kiki, welkom op het NS Serviceforum! Fijn dat je ons gevonden hebt en dat je hier je vraag stelt!

Wat Bart zegt klopt. Wanneer je je fiets in Tilburg en in Eindhoven wilt stallen heb je bij beide fietstenstallingen een abonnement nodig. Ik hoop dat je op basis van deze informatie een keuze kunt maken.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Kiki,
Volgens mij kan dat niet. Je betaalt voor het stallen op één specifieke locatie. Dus je moet zowel in Tilburg als Eindhoven een abonnement nemen.
Hoi Kiki, welkom op het NS Serviceforum! Fijn dat je ons gevonden hebt en dat je hier je vraag stelt!

Wat Bart zegt klopt. Wanneer je je fiets in Tilburg en in Eindhoven wilt stallen heb je bij beide fietstenstallingen een abonnement nodig. Ik hoop dat je op basis van deze informatie een keuze kunt maken.

Reageer