beantwoord

fietsenstalling Amersfoort Schothorst

• 16 januari 2018
  • 6 reacties
  • 840 Bekeken

Ik ben mijn toegangspasje voor de stalling op Amersfoort Schothorst kwijt. Deze worden niet meer uitgegeven heb ik te horen gekregen. Hoe kan ik nu dan toegang krijgen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 16 januari 2018, 14:42

Ik kan je helaas ook ook geen ander nieuws brengen, SeulementDix. De passen worden niet meer uitgegeven omdat de stalling vol is en er een wachtlijst is. Ik heb het nog even nagevraagd bij de betreffende afdeling maar of en wanneer deze weer uitgegeven worden is niet bekend. Zonder pas kan je helaas geen gebruik meer maken van de stalling.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik kan je helaas ook ook geen ander nieuws brengen, SeulementDix. De passen worden niet meer uitgegeven omdat de stalling vol is en er een wachtlijst is. Ik heb het nog even nagevraagd bij de betreffende afdeling maar of en wanneer deze weer uitgegeven worden is niet bekend. Zonder pas kan je helaas geen gebruik meer maken van de stalling.
Bedankt voor je reactie Denice. Ik weet dat de stalling vol is. Maar ik had daar dus wel een plekje, die is toch niet ineens weg? Ik wil mijn pas vervangen, geen nieuwe plek aanvragen. Hoe zit dat dan?
Spijtig om te horen dat je je pas kwijt bent. Ik durf niet te zeggen of je je plekje nu kwijt bent. We zijn hard op zoek naar een oplossing. We hopen over twee weken meer te weten. Neem dan even opnieuw contact met ons op.
Ik heb voor Schothorst nog een nog een pasje dat ik nu niet meer gebruik. Ik ben namelijk verhuist en het station waar ik bij woon heeft geen overdekte fietsenstalling.
Ik meen mij te herinneren dat ik 20 euro borg voor betaalt heb. Ik wil het pasje inleveren en mijn borg weer terug.

Kan dat en hoe moet ik dat doen?
Welkom bij onze NS Community, Henkhoevelaken :)

Dat kan! Deze pas kun je met een restitutieformulier opsturen naar:

NS Fiets BV
Afdeling Opzeggingen
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Hier vind je meer info en het restitutieformulier.
Henkhoevelaken, ik wil je pasje wel overnemen! Heeft u deze nog?

Reageer