beantwoord

Fietsenstalling betalen na 15 min?

• 26 July 2015
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Toen gisteren de treinen door de storm niet reden moest ik teleurgesteld weer naar huis. Mijn fiets stond toen 15 min gestald in de bewaakte stalling van Ns. Ik moest hier gewoon voor betalen. Ik had netjes gevonden als dat niet had gehoeven.
icon

Beste antwoord door Inge NS 26 July 2015, 16:45

Welkom op het forum M.Hormes! Ik kan me voorstellen dat je er van baalt dat je moest betalen voor het stallen van je fiets terwijl je geen reis hebt kunnen maken. Ik zou je daarom willen aanraden om de situatie aan de afdeling NS Fiets voor te leggen. Wellicht behoort coulance tot de opties. Je kunt de afdeling NS Fiets bereiken via het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Kies in het keuzemenu voor optie 2 en vervolgens voor optie 3. Je komt dan bij de juiste afdeling uit. Je kunt er ook voor kiezen om een mailtje te sturen naar fietskluis@ns.nl. Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Maar hoe kan die stalling nu weten: dat het storm met de in NL altijd daaropvolgende gevolgen waren? En dat je niet gewoon ff je fiets veilig wou stallen om een boodschap of kopjen kofjen te doen?
Zelf kijk ik altijd eerst op mijn kleine stationnetje op dat screen hoe de toestand is-dan stal ik pas. Maar dat scheelt enkel de ketting vastleggen of niet.
Welkom op het forum M.Hormes! Ik kan me voorstellen dat je er van baalt dat je moest betalen voor het stallen van je fiets terwijl je geen reis hebt kunnen maken. Ik zou je daarom willen aanraden om de situatie aan de afdeling NS Fiets voor te leggen. Wellicht behoort coulance tot de opties. Je kunt de afdeling NS Fiets bereiken via het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Kies in het keuzemenu voor optie 2 en vervolgens voor optie 3. Je komt dan bij de juiste afdeling uit. Je kunt er ook voor kiezen om een mailtje te sturen naar fietskluis@ns.nl. Succes!

Reageer