beantwoord

Fietsenstalling Delft

• 17 december 2017
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Waarom wordt 1 van de 2 fietsenstallingen niet een bewaakt en betaalde?
Nu moet ik mijn fiets ergens tussen proppen, omdat deze vol met vaak oude fietsen staat, waardoor mijn fiets beschadigd en ik mag hopen dat hij er bij terugkomst nog staat. Want een extra slot vastmaken aan stalling is geen optie.
Verder is je fiets bovenin parkeren erg lastig, als je een kleine beperking hebt geen optie!
Ik parkeerde mijn fiets voorheen altijd in de betaalde..geen probleem 1 of 2 euro te betalen ipv een nieuw zadel van €35,- of andere beschadigingen.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 18 december 2017, 10:36

Hallo Kmid en welkom op het NS Serviceforum,

Waarom er voor gekozen wordt om 1 van de fietsenstallingen betaald te maken kan ik niet achterhalen. Wel kan en zal ik het verzoek voor je indienen. Ik krijg geen terugkoppeling hiervan, maar als deze wordt gehonoreerd zal je dat uiteraard vanzelf merken. Ik zie dat er een paar 100 meter van het station wel een bewaakte fietsenstalling zit. Misschien is dit een goede optie tot er op het station zelf een bewaakte fietsenstalling komt.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Kmid en welkom op het NS Serviceforum,

Waarom er voor gekozen wordt om 1 van de fietsenstallingen betaald te maken kan ik niet achterhalen. Wel kan en zal ik het verzoek voor je indienen. Ik krijg geen terugkoppeling hiervan, maar als deze wordt gehonoreerd zal je dat uiteraard vanzelf merken. Ik zie dat er een paar 100 meter van het station wel een bewaakte fietsenstalling zit. Misschien is dit een goede optie tot er op het station zelf een bewaakte fietsenstalling komt.
Een vraag van mij of er niet een betaalde en veilige stalling kan komen, de tweede mag gratis voor de studenten dan kunnen zij hun fiets gewoon ergens stallen. De bewaakte stalling binnen 100 meter?? Geen idee waar...maar ooit was de stalling van de NS betaald en bewaakt, maar de nieuwe niet meer, erg jammer.
Niet binnen 100 meter maar een paar 100 meter (ongeveer 600) van het station. Vlakbij Pathé.

Die is wel vroeg dicht in de week, 18.30 al.

Reageer