beantwoord

Fietsenstalling Den Haag Centraal

• 22 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 792 Bekeken

Hallo,
Ik heb een jaarabonnement voor de fietsenstalling. Ik heb een gewone fiets en een elektrische en wil afwisselend met de een of de ander komen. Probleem is dat je maar een sticker ontvangt voor op je fiets. Bij het afsluiten van het abonnement is mij verzekerd dat als ik het jaarabonnement bij mij heb het geen probleem is om met de andere fiets te komen als ik de jaarkaart maar bij mij heb. In de algemene voorwaarden staat dat het abonnement strikt persoonlijk is. De fietsenstalling beheerder weigert mij nu als ik met de elektrische fiets kom en zegt dat het abonnement fiets gebonden is en niet persoonsgebonden.
Ik ervaar dit als erg klantonvriendelijk.
Hoe zit dit nu want het staat niet in de voorwaarden?

Groet, Jan
icon

Beste antwoord door Ramon NS 22 augustus 2014, 16:41

Dag Jan, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen. Bij de Stations van NS zijn zowel bemande als onbemande fietsenstallingen. Het is zo dat een beheerder zijn eigen voorwaarden hanteert. Deze voorwaarden kunnen afwijken van de voorwaarden van onbemande stallingen. Bij de onbemande stallingen maakt het inderdaad niet uit welke fiets je in de stalling zet, maar dit kan anders zijn bij een bemande stalling. Het advies is eigenlijk om een oplossing te vinden met de beheerder. Mochten jullie er echt niet uitkomen dan kun je het beste contact opnemen met de afdeling NS Fiets, bereikbaar op 0900-3438755 (gebruikelijke belkosten). Deze afdeling kan eventueel bemiddelen.

Groet Ramon
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Jan, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen. Bij de Stations van NS zijn zowel bemande als onbemande fietsenstallingen. Het is zo dat een beheerder zijn eigen voorwaarden hanteert. Deze voorwaarden kunnen afwijken van de voorwaarden van onbemande stallingen. Bij de onbemande stallingen maakt het inderdaad niet uit welke fiets je in de stalling zet, maar dit kan anders zijn bij een bemande stalling. Het advies is eigenlijk om een oplossing te vinden met de beheerder. Mochten jullie er echt niet uitkomen dan kun je het beste contact opnemen met de afdeling NS Fiets, bereikbaar op 0900-3438755 (gebruikelijke belkosten). Deze afdeling kan eventueel bemiddelen.

Groet Ramon

Reageer