beantwoord

Fietsenstalling Den Haag HS

• 26 februari 2019
  • 3 reacties
  • 790 Bekeken

Sinds december 2018 wordt gewerkt aan de vroeger bewaakte fietsenstalling van Den Haag HS. De poortjes werken sinds die tijd niet meer en er is een servicemedewerker aanwezig. Echter, vandaag sprak ik deze servicemedewerker aan toen hij buiten van het zonnetje stond te genieten en vroeg hem of hij op deze manier de stalling in de gaten kon houden zodat mijn fiets niet gestolen zou worden. Hij antwoordde dat hij mensen moet wegwijzen bij vragen maar geen bewaker is. Mijn vraag is dus: NS waar moet ik mijn fiets neerzetten als ik op HS moet zijn en hem bewaakt wil wegzetten?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 2 maart 2019, 10:40

Ik heb een bericht ontvangen Sonja. Bewaakt wil zeggen dat er toezicht is, bijvoorbeeld in de vorm van camera’s of personeel dat een oogje in het zeil houdt. Bij deze stalling is er een probleem met de deuren en daarom staat er nu een medewerker. Deze medewerker houdt zeker een oogje in het zeil en op HS staat de fiets in die zin dus bewaakt. Dit wil overigens dus nooit zeggen dat er geen enkele fiets ontvreemd zou kunnen worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Sonja, welkom op onze Community!

Ik zal dit eens aankaarten. De medewerker die hier aanwezig is is inderdaad geen bewaker, maar op dat moment wel het aanspreekpunt. Op het moment zijn er voor zover ik weet geen andere opties om je fiets bewaakt te stallen, maar ik ga hier eens achteraan.
Ik heb een bericht ontvangen Sonja. Bewaakt wil zeggen dat er toezicht is, bijvoorbeeld in de vorm van camera’s of personeel dat een oogje in het zeil houdt. Bij deze stalling is er een probleem met de deuren en daarom staat er nu een medewerker. Deze medewerker houdt zeker een oogje in het zeil en op HS staat de fiets in die zin dus bewaakt. Dit wil overigens dus nooit zeggen dat er geen enkele fiets ontvreemd zou kunnen worden.
De fietsenstalling bij Den Haag HS heeft ruim 4 maanden niet dicht gezeten. Er werden poortjes gemaakt die vervolgens buiten werking waren. Vanmorgen kon ik mijn fiets nog zonder gesloten poortjes uit de stalling halen. ‘s Avonds zaten de poortjes gesloten en mocht ik er niet meer in tenzij ik het dagtarief betaalde. Niet erg coulant voor mensen die altijd een abonnement gehad hebben. Een paar dagen de tijd gunnen om een abonnement te regelen lijkt me niet teveel gevraagd. 4 maanden! en dan geen dag de tijd gunnen.....echt heel erg klantonvriendelijkheid.

Reageer