fietsenstalling den haag HS troep en enige verbazing

• 7 september 2018
  • 5 reacties
  • 847 Bekeken

@Nathan

Helaas is het 2 maanden na de melding van @NS1952 nog steeds een grote bende in de fietsenstalling bij Den Haag HS. Eigenlijk vind ik het belachelijk dat ik daar 1,35 euro per dag voor moet betalen.
Ik kan nergens mijn fiets met krat kwijt omdat er of troep staat, een oude bakfiets die gesloopt is, bakfietsen (3) van een telefoonprovider en een stuk of heel wat reparatiefietsen. Niet echt leuk binnenkomen als klant en niet echt een visitekaartje voor de NS. Neem een voorbeeld aan de stalling in Delft (die ziet er fris en opgeruimd uit).

Helaas is er in de nabije omgeving geen andere bewaakte stalling waar ik mijn (nieuwe) fiets overdekt kan stallen. Wat mij ook enorm verbaasde is dat ik onlangs wilde pinnen en dat ik nog eens 10 eurocent extra moest betalen om te pinnen. Niet echt meer van deze tijd.

Om de kosten een beetje te beperken (aangezien ik aangewezen ben op deze stalling voor woon werkverkeer) wil ik een jaarabonnement voor de fietsenstalling afsluiten maar het lijkt voor den haag hs niet mogelijk om dit online te regelen. Waarom is het voor de ene stalling wel mogelijk om dit online te regelen en voor de andere stalling niet?

Ik hoop dat in ieder geval de troep in de stalling binnenkort echt opgeruimd is.
Fijn weekend,

Groet Jess,

5 reacties

Nathan, Jess en ik en vele anderen willen dat je maatregelen neemt! Het is NS onwaardig hoe deze stalling eruit ziet: als iemands niet opgeruimde schuur ipv een openbare stalling. Misschien moet je er zelf eens gaan kijken?
Nathan werkt niet meer bij webcare, wellicht kan een andere moderator het signaal doorzetten.
Hallo jess.DenHaag en welkom bij de NS Community,

Terecht dat je dit aankaart. Ik maak er gelijk een melding van, maar ik begrijp dat dat in het verleden ook al vaker is gebeurd.

@NS1952 zou je mij het privégesprek via een privégesprek met mij willen sturen? Je zou mij daar enorm meehelpen.
Ik heb helaas nog niets ontvangen. Ik hoop dat jess.DenHaag het gesprek nog naar mij toe wilt sturen.
Ik heb wederom niets ontvangen. Ik hoop dat jess.DenHaag zijn probleem is opgelost.

Reageer