beantwoord

Fietsenstalling Den Haag Laan van NOI zijde Voorburg

• 21 januari 2019
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 1
Vandaag hingen er zeker 3 uittrekbare fietsengleuven schuin naar beneden. Uit de rails gelopen/getrokken? Onbruikbaar dus.
Achteraan is een rij rekken zonder afdak. Daar waren zeker 3 uittrekbare fietsengleuven zo stroef dat ze niet meer konden glijden. Na hard duwen was mijn fiets uit het looppad. Op de terugweg moest ik enorm trekken. Moeten nodig gesmeerd worden, lijkt mij.
Meer ruimte voor fietsen met hoge kinderzitjes, fietskratten, brede sturen is nodig. Vaak past mijn gewone fiets er niet tussen en dat zie je niet altijd vooraf.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 21 januari 2019, 20:57

Goedenavond mariekewandel en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of deze stalling in ons beheer is, maar voor zover ik heb kunnen vinden en kan concluderen uit overleg met collega's zou dat wel het geval zijn. Ik heb je constateringen dan ook doorgestuurd zodat er naar gekeken kan worden. Hopelijk merk je spoedig verbetering!
Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond mariekewandel en welkom bij de NS Community!

Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of deze stalling in ons beheer is, maar voor zover ik heb kunnen vinden en kan concluderen uit overleg met collega's zou dat wel het geval zijn. Ik heb je constateringen dan ook doorgestuurd zodat er naar gekeken kan worden. Hopelijk merk je spoedig verbetering!
Ter aanvulling van Marieke:

Vandaag is mijn fiets meegenomen door de gemeente omdat deze tussen twee rekken stond. Om kwart over 8 vanmorgen waren de enige plekken waar ik mijn fiets neer kon zetten niet toegankelijk door wat Marieke in haar bericht beschreef:
- Bovenste rekken geen beweging in te krijgen
- Fietsen met kratten/kinderstoelen, mountain bikes en fietsen met brede sturen

Hierdoor was de enige logische optie om tussen de twee stallingen in mijn fiets te plaatsen. Helaas, niet de juiste plaats maar er is gewoon geen andere plek beschikbaar door dit soort hindernissen!

Vanavond heb ik het bord gezien waarop staat dat foutief geplaatste fietsen worden weggehaald en dat er stallingen zijn geplaatst voor nog eens 300 plekken. Waar zijn deze?!
Deze fietsenstalling is momenteel slecht onderhouden en lang niet groot genoeg voor het aantal fietsen. Na half negen 's ochtends moet je erg veel geluk hebben om een niet vastgeroest rek te vinden. Het zou erg fijn zijn als erg rekken bijgeplaatst kunnen worden, en de niet werkende rekken vervangen.

Goedemiddag,

Ik parkeer mijn fiets iedere dag in de stalling  bij Den Haag NOI (zijde Voorburg) en het wordt iedere dag steeds moelijker om een vrije plek te vinden vanwege alle bovengenoemde redenen. De stalling is inderdaad te klein voor het aantal fietsers dat er gebruik van maakt en dringend onderhoud is zeker nodig.  Ik vraag me af of NS verantwoordelijk voor deze stalling is en of zij snel iets zal doen om deze situatie te verbeteren.

Hallo marcospaterlini, welkom op de NS Community.

Ik weet niet hoe snel de situatie verbeterd kan worden, maar ik zet je signaal door! Goed dat je het meldt!

Reageer