beantwoord

Fietsenstalling in-/uitchecken

• 25 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 240 Bekeken

Ik heb mijn fiets in de bewaakte fietsenstalling op station Amersfoort(piet mondriaanplein) gezet. Ingecheckt met pers. OV op 'mijn fiets', daarna fiets neergezet en door de draaideur met de zwarte knop naar buiten, naar de trein. Maar dus niet uitgecheckt, is dit erg? Ik was van plan mn fiets langer dan 24 uur te stallen, hoe werkt het dan met betalen? Eerst pinnen en daarna fiets pakken of..? Ik hoor graag reactie!
icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 oktober 2018, 17:24

Hallo Naomi10 en welkom bij de NS Community.

Op deze website lees je alles over het stallen van je Fiets. Ik kan je persoonlijk dit document aanbevelen omdat je het je stap voor stap verteld hoe het werkt. Kun je aangeven als het gelukt is?
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Naomi10 en welkom bij de NS Community.

Op deze website lees je alles over het stallen van je Fiets. Ik kan je persoonlijk dit document aanbevelen omdat je het je stap voor stap verteld hoe het werkt. Kun je aangeven als het gelukt is?
Die had ik al gevonden, bedankt. Ik vroeg me alleen af of het erg is dat ik niet uitgecheckt heb bij het weggaan (zonder fiets)..ik zag bij de draaideur niet dat je moest uitchecken, hij ging gewoon open. Ik hoop dat het niet uitmaakt als ik terug kom en met mn fiets weer weg wil. 😉
Voor zover ik weet check je uit bij de fietsenstalling als jij je fiets wilt ophalen. Op basis daarvan bepalen we ook hoe lang je fiets er gestaan heeft en hoeveel kosten je hebt gemaakt. Mocht er wel iets niet lukken dan mag je dat altijd aangeven bij onze Klantenservice.
Reputatie 4
Voor zover ik weet check je uit bij de fietsenstalling als jij je fiets wilt ophalen. Op basis daarvan bepalen we ook hoe lang je fiets er gestaan heeft en hoeveel kosten je hebt gemaakt. Mocht er wel iets niet lukken dan mag je dat altijd aangeven bij onze Klantenservice.

In Heemstede-Aerdenout moet je wel uitchecken anders kun je niet naar buiten. Het apparaat weegt dan of je alleen bent of met fiets. Ze hebben daar één poortje voor naar binnen en één poortje voor naar buiten.
We gaan t zien, ik laat nog weten hoe het ging..

Reageer