beantwoord

Fietsenstalling Jaarbeursplein raakt vervuild

• 4 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

Hallo, ik maak gebruik van de nieuwe fietsenstalling aan het Jaarbeurs plein in Utrecht , welke sinds eind mei dit jaar geopend is. Het is een stalling waar je moet in- en uitchecken met je ov chipkaart. Het is 24 uur gratis, heel handig voor forenzen zoals mijzelf en daarna betaal je 1,25 per dag. De fietsenstalling is bewaakt , maar begint nu een paar maanden na de opening wel steeds meer vervuild te raken.

Ik ben benieuwd naar de mening en ervaring van anderen die ook van deze fietsenstalling gebruik maken.

Groeten, Biker
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 4 augustus 2014, 15:08

Hallo Biker! Leuk dat je zo'n topic gestart bent en ik ben erg benieuwd naar alle ervaringen. Ik heb je topic naar Op het station verplaatst om de vindbaarheid te vergroten. Zou je kunnen uitleggen wat er precies vervuild raakt? Dan kunnen wij daar een melding van maken.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Biker! Leuk dat je zo'n topic gestart bent en ik ben erg benieuwd naar alle ervaringen. Ik heb je topic naar Op het station verplaatst om de vindbaarheid te vergroten. Zou je kunnen uitleggen wat er precies vervuild raakt? Dan kunnen wij daar een melding van maken.
Hoi Laura.
Met name de in en uitgangen voor voetgangers (trappenhuizen) aan de bovenkant van de stalling zijn erg vies. Ook ligt er veel stof in de stalling zelf.
Reputatie 4
Badge
Hoi Laura.
Met name de in en uitgangen voor voetgangers (trappenhuizen) aan de bovenkant van de stalling zijn erg vies. Ook ligt er veel stof in de stalling zelf.

De trappen van de fietsenstalling naar het platform erboven zijn erg krap. Ook de deuren zijn te smal. Komen er nog extra trappen in de loop van de bouw? In de spits is het soms vervelend druk op deze trappen.

Bij drukte zou het ook fijn als de medewerkers die uitchecken, vaker achter de balie vandaan komen en langs de wachtenden lopen. Dat kan soepeler.

De aanfietsroute vanaf het zuiden is niet goed. Veel fietsers gaan nu over het plein, waar conflicten met voetgangers ontstaan. Het is onhandig dat de roltrappen links van de ingang zitten, want hierdoor moeten de verkeersstromen naar/van sneltram en de meeste fietsers elkaar kruisen.
Hopelijk komt er bij de definitieve aanleg van het plein een betere inrichting.
Bedankt voor je specifieke omschrijving, Biker. John de Jong, jij ook bedankt voor de aanvullingen. Ik ga deze meldingen doorzetten naar mijn collega's van de desbetreffende afdeling. Je zou contact op kunnen nemen met U-stal voor meer informatie over de bouw met betrekking tot deze fietsenstalling; klik hier voor meer info.

Reageer