Fietsenstalling niet open

Vanmorgen 7 dec. 04.35. Fietsenstalling weer niet op tijd open en fiets onbewaakt buiten. De afgelopen 5 jaar heeft me dit al 2 fietsen gekost. Gestolen dus. Om 04.45 nog niet op en buiten gezet omdat ik mijn trein moet halen. Dit gebeurt toch regelmatig.
Fietsenstalling Amersfoort centrum zijde

13 reacties

Wat goed dat je dit aankaart en wat spijtig om te lezen dat dit tot diefstal heeft geleid. Ik ga dit zo snel mogelijk aankaarten en zal ook met een terugkoppeling komen.
Dank je Klaas-Jan. Ik heb de fietsenstalling veel nodig deze maand op deze tijd. Fijne dag nog
En...... Ja hoor! Nu zelfs om 4.55 nog niet open op woensdag 14 dec. Mijn fiets staat weer buiten. Het wordt nu echt tijd voor actie. Als ik 2x per week te laat kom bij mijn baas, krijg ik toch wel een flinke waarschuwing in mijn dossier
Ik heb er inmiddels contact over gehad, maar ga vandaag opnieuw proberen hier duidelijk melding van te maken. Heb je zelf al eens de kans gezien dit ter plekke te bespreken?
Hoi Klaas-Jan. Als ik mijn fiets kom halen, zit er weer een ander en die weet van niks. Dat heb ik 1x gedaan. Alsnog bedankt. Morgen weer proberen om 4.45. Eens kijken wie er wel of niet is
Goedemorgen. Nog eens de website bekeken en er staat nog steeds 4.35 open. 4.55 weer niet open. Als ik thuis kom straks (met of zonder fiets) ga ik een officiële klacht indienen. In 8 dagen tijd moest ik er 4x zijn en de stalling was maar 1x open op tijd. Dit kan echt niet en zet er mensen neer die hun verantwoording kennen. Ik vind vroege of nachtdiensten ook niet leuk, maar sta er wel
Ik heb er nog eens over nagedacht en wil graag een klacht indienen bij bewaakte fietsenstalling Amersfoort centrumzijde. Op 7-12, 14-12 en 15-12 niet op tijd open om 04:35, maar nog na 04:50. Eerste trein gaat 04:49.
14-12 en 15-12 ben ik tot 04:55 blijven wachten en 7-12 moest ik vanwege de oude dienstregeling nog om 04:45 gaan. 3 dagen mijn fiets buiten en onbewaakt. Gelukkig heb ik hem nog.
Waar kan ik een klacht indienen?
Zal ik het maar weer doorgeven. Fietsenstalling weer niet open vanmorgen vrijdag 23-12 om 04.48. 5x in 2 weken en dan ben ik er maar 6x geweest voor 05.15
Op dit forum hebben ze nog nooit iets kunnen betekenen voor de gebruikers van fietsenstallingen en de NS fietsen.
Enige wat je nog kunt doen is bellen.
NS Klantenservice. Zij zijn te bereiken op werkdagen per telefoon op 0900 - 343 87 55 of per mail fietskluis@ns.nl.

succes!
Die weten van niks of willen niet helpen. Al geprobeert vorige week
Ik heb inmiddels contact gehad met de beheerder en dit zal serieus aangepakt worden. Ik vrees alleen dat het even over de kerst heen getild wordt.
Vandaag een reminder naar de beheerder gestuurd.
Er is aan behoorlijk wat bomen geschud en er zal nu echt op worden toegezien dat de stalling tijdig haar deuren opent. Als dit niet het geval blijkt graag in eerste instantie dit ter plekke (bijvoorbeeld na je terugreis) aangeven en ook hier.

Reageer